اخبار ورزشیتوپ و تور

بلیت‌های ۲۰ و ۳۰ هزار تومانی برای هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال

فروش بلیت بازی‌های هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال که به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، بلیت فروشی اینترنتی بازی‌های هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ از ساعت ۱۷ امروز (یکشنبه ۱۹ خرداد ماه ۹۸) در دو سایت رسمی باشگاه شهرداری ارومیه و پرتال شهرداری ارومیه (Www.urmia.ir و Www.sportclub.urmia.ir) آغاز خواهد شد.

طبق اعلام مسئولان هر فرد می‌تواند با کدملی خود فقط یک بلیت خریداری کند. علاقمندان حتما پس از خرید بلیت یک برگ پرینت آن را در اختیار داشته باشند که هنگام مراجعه به سالن علاوه بر ارائه پرینت بلیت خریداری شده به همراه داشتن کارت ملی هم الزامی است.

گفته می‌شود قیمت بلیت‌ها ۲۰ و ۳۰ هزار تومان است و به سبب نخستین حضور بانوان در سالن برای آنها قیمت بلیت ۱۵ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

همچنین گفته شده به هیچ عنوان بلیت فروشی در سالن غدیر انجام نخواهد شد. شنیده شده در سایت مخصوص بلیت فروشی بخش مخصوص بانوان هم تعبیه شده که قیمت بلیت برای آنها نیم بها خواهد بود.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا