اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری کارگاه مجازی روانشناسی ورزشی به همت هیئت اسکواش جنوب شرق تهران

کمیته آموزش هیئت اسکواش جنوب شرق تهران اعلام کرد کارگاه آموزشی روانشناسی این هیئت به صورت مجازی یازدهم تیرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، نیلوفر پورزارع (مسئول کمیته آموزش هیئت) اعلام کرد پیرو ابلاغ تقویم فرهنگی و ورزشی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران سال ۱۳۹۹ ، کارگاه آموزشی روانشناسی ورزشی این هیئت روز چهارشنبه ۱۱ تیرماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۵ الی ۱۷ با حضور استاید مجرب و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

همچنین پورزارع بیان داشت شرکت در این کارگاه آموزشی برای ورزشکاران ، مربیان و داوران رایگان خواهد بود و در پایان نیز برای اعضای شرکت کننده ،  گواهی شرکت صادر خواهد شد.

مسئول کمیته آموزش هیئت اسکواش جنوب شرق در پایان بیان داشت: علاقمندان جهت ثبت نام می توانند تا روز دوشنبه ۹ تیرماه سال جاری  مشخصات خود شامل ( نام و نام خانوادگی، نام پدر، متولد ، شماره شناسنامه ، کدملی و شماره تلفن همراه ) خود را از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۲۶۳۴۶۷۲۱ ارسال و در این کارگاه ثبت نام نمایند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − پنج =

دکمه بازگشت به بالا