اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری هفتمین جلسه تمرینی اسکواش بازان جنوب شرق تهران در حضور مسئولین ورزش استان تهران

هفتمین جلسه تمرینی اسکواش بازان هیئت جنوب شرق تهران در محل کورت های اسکواش هیئت استان تهران برگزار و مسئولین هیئت استان تهران و جنوب شرق از تمرینات بازدید بعمل آوردند.

به گزارش پیشرو ورزش، در ادامه فعالیت های ورزشی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران در راستای توسعه و گسترش این رشته ی ورزشی در میان ورزش دوستان جنوب شرق تهران ،هفتمین جلسه تمرینی بازیکنان آقا در مجموعه کورت های حیدرنیا برگزار گردید.

در این جلسه تمرینی، اسکواش بازان مباحث جلسات قبل را مرور کرده و به تمرینات بدنی ، تاکتیک ، تکنیک و بازی اسکواش پرداختند.

همچنین از تمرین اسکواش بازان جنوب شرق تهران سهند کبیری(دبیر هئیت استان تهران) ، مهیار بهروزنیا(مسئول روابط عمومی هیئت استان  و از مربیان استان تهران) و حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران) بازدید کرده و از نزدیک به تماشای این تمرینات پرداختند.

همچنین مسئولین هیئت استان نیز به صورت نمادین بازی اسکواش را به نمایش گذاشتند و نکات فنی مورد نظر این رشته ورزشی را به اسکواش بازان جنوب شرق بیان کردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − چهار =

دکمه بازگشت به بالا