اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری نشست هیئت رئیسه اسکواش جنوب شرق تهران

اولین نشست هیئت رئیسه اسکواش جنوب شرق تهران برگزار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، در این نشست که با حضور حسین شیرازی مقدم (سرپرست هیئت) ، دکتر ایمان قربانی ، علی اسدی دولابی ، مهندس علیرضا زینی وند ، علی اسعدی راد، سید مجید میرهاشمی و مرضیه احمد (اعضای هیئت رئیسه) برگزار گردید، ابتدا سرپرست هیئت ضمن خیرمقدم به اعضای محترم هیئت رئیسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته هیئت اسکواش جنوب شرق تهران از  بهمن ماه سال گذشته ، تاکنون را ارائه نمود.

حسین شیرازی مقدم افزود از ابتدای فعالیت این هیئت از بهمن ماه ۹۸ اقدامات سازنده ای در این هیئت صورت گرفته است و با توجه به وجود ویروس منحوس کرونا در کشور هیئت با مشارکت اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران با تشکیل قرارگاه جهادی فعالیت های ارزنده ای در مقابله با این ویروس برداشته است.

همچنین سکاندار اسکواش جنوب شرق تهران یکی از اولویت های این هیئت را ساخت و تجهیز مجموعه اسکواش جنوب شرق بیان داشت و یادآور شد در این خصوص پیگیری هایی در حال انجام می باشد.

در ادامه دکتر قربانی ضمن تشکر از اقدامات هیئت در کوتاه مدت ، فعالیت های صورت گرفته را مثبت ارزیابی و بر ساخت مجموعه اسکواش جنوب شرق جهت انجام بهتر ماموریت ها تاکید کرد.

علی اسدی دولابی نیز ضمن تشکر از اقدامات سازنده هیئت ، بر ساخت یک مجموعه اسکواش و آموزش و تربیت رده های سنی پایه تاکید کرد.

مهندس علیرضا زینی وند نیز  با قدردانی از سرپرست هیئت ، حمایت خود را از طرح های موجود در جهت پیشبرد اهداف هیئت اسکواش جنوب شرق بیان داشت.

سید مجید میرهاشمی نیز بر اهمیت داشتن فضای اداری مستقل و کورت های اسکواش  هیئت تاکید و بیان داشت باید از پتانسیل های اسپانسرها نیز در این امر بهره لازم را ببریم.

علی اسعدی راد ضمن تشکر از فعالیت های هیئت در امر توسعه این رشته ورزشی و همچنین مبارزه با ویروس کرونا ، اقدامات جهادی هیئت را قدمی مثبت در راه خدمت به جامعه دانست و بر ادامه دادن آن تا شکست ویروس منحوس کرونا تاکید کرد.

مرضیه احمد برنامه های اجرایی و اهداف هیئت را مثبت ارزیابی کرد و بر گسترش ورزش اسکواش در سطح جنوب شرق تاکید کرد.

همچنین حسین شیرازی مقدم با تشکر از حمایت های اعضای هیئت رئیسه و اقدامات مسئولین کمیته های هیئت اسکواش جنوب شرق به جمع بندی مطالب بیان شده در جلسه پرداخت و بیان داشت تلاش خواهیم کرد ضمن استفاده از پتانسیل های موجود در اداره ورزش و جوانان جنوب شرق ، شهرداری ها ، رشته های اسکواش ، پدل و راکتبال را در سطح حوزه جنوب شرق گسترش بدهیم.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + سه =

دکمه بازگشت به بالا