اخبار ورزشیسایر اخبار

برگزاری نشست صمیمی شهردار منطقه ۱۴ باقهرمانان ، پیشکسوتان ورزشی، وهنرمندان سینما وتلویزیون بمناسبت هفته تربیت بدنی و هفته وحدت

نشست صمیمی شهردار منطقه ۱۴ باقهرمانان ، پیشکسوتان ورزشی، وهنرمندان سینما وتلوزیون بمناسبت هفته تربیت بدنی و هفته وحدت برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در این شست که در سالن جلسات شهرداری منطقه ۱۴ با حضور مهندس سالاری پور شهردار این منطقه برگزار شد جمعی از قهرمانان ، پیشکسوتان ورزشی، و هنرمندان سینما وتلوزیون شرکت داشتند و نقطه نظرات خود را بیان داشتند.

مهندس محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴ تهران در این نشست با ورزشکاران و هنرمندان سینما بمناسبت هفته تربیت بدنی و وحدت ضمن تشکر از حضور هنرمندان و ورزشکاران از حضور آن ها تشکر و قدردانی کرد و بر برگزاری اینگونه نشست ها تاکید کرد.

همچنین محمد حسین شیخ سفلی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۴ نیز حضور جامعه هنری و ورزشکاران را خیر مقدم گفت.
همچنین در این نشست خواسته شد نظرات و مشکلات اموری شهری توسط دوستان حاضرین بیان و به این نظرات ترتیب اثر داده شود.
مرتضی کاظمی بازیگر سینما وتلوزیون گفت: رسیدگی و سروسامان دادن به بازار گل رو در دستور کار خود قراربدهید.
فرهاد بشارتی افزود در منطقه نگاه ویژه تری به تئاتر داشته باشید و فعال شدن پردیس سینمایی در منطقه در دستور کار قرار گیرد.
سیامک اشعریون پیشکسوت سینما افزود در مورد رسیدگی به امور دستفروشان لطفا رسیدگی بشود که شاهد یکسری برخوردها با این عزیزان نشود.
حسین شمسایی پیشکسوت فوتسال کشور ضمن تشکر و تمجید از امکان ورزشی شهرداری گفت انشالله که مراکز ورزشی بیشتر بشود.
محمدرضاطالقانی ریاست اسبق فدراسیون کشتی افزود تشکر ویژه ای دارم و از زحمات شهرداران اسبق تهران که خدمات بی نظیری برای این شهر انجام دادند تشکر کرد.
طالقانی در ادامه افزود امیدوارم نگاه ویژه ای به ورزش بشود خصوصا در بوستانها ورزش های صبحگاهی سامان دهی جدی بشود و پیشنهاد می کنم یک مرشد و ضرب در هر بوستانی برای ورزش پهلوانی موالایمان حضرت علی (ع) حضور و به اجرای برنامه بپردازد.
و در پایان عرایضش عنوان داشت کار باید دست ورزشکاران باشد.
حسن خانمحمدی بازیکن اسبق پرسپولیس افزود بنده سالیان قبل در منطقه ۱۴ مدرسه فوتبال داشتم و امیدوارم مجدد در این منطقه با تشکیل آکادمی ، به خدمت رسانی به شهروندان بپردازم.

همچنین مهدی امیرآبادی بازیکن اسبق استقلال و آرش آرین از خواننده های خوب کشور نقطه نظرات خود را در راستای اقدامات بهتر شهری بیان نمودند.

مهندس سالاری پور در پایان افزود از همه شما ورزشکاران و هنرمندان که قبول زحمت کردید امروز کمال تشکر و قدردانی را دارم.
و از مازیارخویشوند مدیرکمیته هنرمندان و ورزشکاران آینده نگرطهران درخواست جلسات متعدد با حضور همه دوستان هنرمند و ورزشکار را با شهرداری منطقه راداشتنند برای فرهنگسازی و حل مشکلات این منطقه ویژه.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا