اخبار ورزشیسایر اخبار

برگزاری مسابقات زورخانه ای جام فجر کشور به میزبانی سازمان ورزش سپاه محمد رسول الله تهران

اولین دوره مسابقات چند جانبه کشور جام فجر گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در رشته میل گیری سنگین در زورخانه شهدای جوانمرد قصاب برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، اولین دوره مسابقات چند جانبه کشور جام فجر گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در رشته میل گیری سنگین به میزبانی سازمان ورزش سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و هیئت پهلوانی و زورخانه ای بسیج سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و هیئت پهلوانی و زورخانه ای شهرری و در زورخانه  شهدای جوانمرد قصاب با مشخص شدن نفرات برتر برگزار و به پایان رسید.

همچنین مسئولین ورزش سپاه محمد رسول الله ، هیئت پهلوانی و زورخانه ای سپاه محمد رسول الله ، هیئت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان ری ، جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان و علاقه مندان به ورزش ولایی با حضور در این رویداد فرهنگی ورزشی از نزدیک به تماشای رقابت های جذاب ورزش ملی مذهبی کشورمان پرداختند.

در این دوره ازمسابقات ،  ۲۳ استان شرکت کرده بودند که تعداد ۹ ورزشکار به فینال راه پیدا کرده بودند و در پایان به نفرات برتر جوایز نقدی و حکم و مدال تعلق گرفت .
نفرات برتر به شرح ذیل می باشد.
-۹۰ کیلو
۱-علی منظوری(فارس)
۲-عبدالرحیم درستی (اصفهان)
۳-حسن کمال(اصفهان)
+۹۰ کیلو
۱-جعفر نوری(همدان)
۲-محسن زارع(تهران)
۳-جاسم راهداری(فارس)
+۱۰۰ کیلو
۱-عباس مفخم(مرکزی)
۲-حسین قمی زاده(قم)
۳-احمد ساکی(همدان)

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا