اخبار ورزشیسایر اخبار

برگزاری دومین کنگره شهدای ورزشکار با مسئولین و جامعه ورزش

دومین کنگره شهدای ورزشکار با حضور وزیر ورزش و جوانان و جامعه ورزش، روز گذشته در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در این مراسم که با حضور وزیر ورزش و جوانان، سردار سلامی فرمانده سپاه، معاونین و مدیران کل ورزش و جوانان استان های کشور، روسای فدراسیون ها، هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد، دکتر سجادی گفت: ورزشکاران و قهرمانان ارزنده میهن با تقدیم۵۱۳۵ شهید والا مقام به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، واژه پهلوان را معنای عینی و عملی بخشیدند.
وی ادامه داد وزارت ورزش با تمام توان خود در فدراسیون ها و ادارات کل به منظور ترویج و گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت تلاش خواهد کرد و در این راستا، رویدادهای متعددی را به منظور معرفی شهدای ورزشکار و شهدای شامخ انقلاب برگزار کرده است.
بنا به همین گزارش،  مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به همراه مدیران ستادی و روسای ادارات و هیات های ورزشی و ورزشکاران در این مراسم باشکوه حضور پررنگی داشتند.

همچنین در پایان از خانواده شهدای ورزشکار کشور با حضور مسئولین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

تهیه و تنظیم خبر: حسین شیرازی مقدم/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 1 =

دکمه بازگشت به بالا