اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری جلسه مجازی شورای روابط عمومی اداره کل ورزش استان تهران

جلسه مجازی شورای روابط عمومی اداره کل ورزش استان تهران در روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد.
به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، در روز شنبه صبح ۲۷ اردیبهشت ماه مصادف با روز ارتباطات و روابط عمومی ، جلسه شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران به ریاست پیام نظر مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با حضور اعضای این شورا به صورت مجازی برگزار شد.
پیام نظر با تبریک فرا رسیدن روز روابط عمومی تلاش جمعی روابط عمومی های ورزش استان تهران در هیأت های ورزشی و ادارت ورزش حوزه و شهرستان را ستودنی دانست و از یکایک اعضای شورا تشکر کرد و همچنین روز روابط عمومی را به مدیران روابط عمومی تبریک گفت.
همچنین هر یک از اعضای شورا ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی گزارشی از اقدامات صورت گرفته را ارائه نمودند.
حسین شیرازی (مدیر روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران و عضو شورای روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) نیز ضمن تبریک روز روابط عمومی ها بیان داشت: در ایامی که کشور در حال مبارزه با ویروس کرونا می باشد هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران نیز اقدامات مثبت و سازنده ای در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا انجام داده است. شیرازی بیان داشت: از روز های اولی که این ویروس در کشور پخش شد هیأت استان تهران اقداماتی چون ساخت و تولید ماسک، ضد عفونی معابر ، ایستگاه های اتویوس ، پمپ بنزین ها ،اماکن زورخانه ها و پخش و توزیع پکهای بهداشتی و غذایی را با کمک کانون بسیج ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای سپاه محمد رسول الله (ص) و موسسه جوانان آینده نگر طهران در دستور کار قرار داد.
وی همچنین بیان داشت: با دستور عباس صباغی ریاست هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران قرارگاه جهادی شهید علی اکبر رنجبر در دفتر اداری هیأت استان تهران مستقر و مشغول به خدمات دهی به شهروندان در ایام مبارزه با ویروس کرونا شدند.
حسین شیرازی در پایان از زحمات فراوان پزشکان، پرستاران، کادر درمانی نیز تشکر و قدردانی کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا