اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری جشن وصال و ازدواج آسان ۱۰ زوج جوان در حوزه جنوب غرب تهران

همزمان با اعیاد شعبانیه و به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار ، اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب غرب تهران در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جوانی جمعیت، مراسم ازدواج آسان ۱۰ زوج جوان را در قالب جشن های وصال برگزار کرد .

به گزارش پیشرو ورزش، این مراسم با رویکرد ترویج ازدواج آسان در قالب جشن های وصال اعیاد شعبانیه روز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه با حضور طوسی سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل، علی پور رئیس اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب شرق، مهندس محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ تهران، محرابی معاون رفاه و مشارکت های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و معاونین فرهنگی شهرداری، کلاشلو مشاور ازدواج، هیات های ورزشی حوزه جنوب غرب و استقبال جمع کثیری از خانواده ها برگزار شد.
سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل در این مراسم گفت: یکی از رسالت های جامعه ورزش و جوانان و مسئولین زحمتکش خصوصا” بحث جوانان؛ موضوع ازدواج آسان، صحیح و آگاهانه می باشد.
طوسی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی، کارگاه های مشاوره ای قبل از ازدواج که بصورت رایگان در اختیار دختران و پسران قرار گرفته، خاطر نشان کرد: باید فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه را ترویج دهیم تا روزی برسد که جوان در سن جوانی به لذت پیوند برسد .
وی افزود: یکی از اولویت ها و ماموریت های مهم وزات ورزش و جوانان کشور و استان تهران در خصوص جوانان موضوع ازدواج آسان، تشکیل خانواده و حمایت از جامعه جوان است. گفتمان ازدواج آسان، فراهم کردن شرایطی با کمترین هزینه تا زوج ها زندگی خودشان را آغاز کنند از مهم ترین برنامه هاست .
در ادامه شهردار منطقه ۱۶ تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: منطقه ۱۶ بیش از ۳۰۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده تا ما بتوانیم در این فضا و این شرایط با امنیت زندگی کنیم .
محمدامین سالاری پور در خصوص ازدواج آسان گفت: رسم ازدواج آسان فرهنگ خوبی است که باید به آن فرهنگ اصیل بیشتر بها داده شود و می بایست با ترویج آن جوانان را در مسیر تشکیل خانواده قرار دهیم .
شهردار منطقه ۱۶ تاکید کرد: می بایست نسل های قدیمی با کم کردن توقعات و سختگیری کمتر زمینه را برای ازدواج آسان جوانان بیش از بیش فراهم کنند. همه ما باید در این زمینه دست به دست هم دهیم و بستر ازدواج آسان را فراهم کنیم تا جوانان بتوانند به دور از تجملات تشکیل خانواده دهند .
تجلیل از ۱۰ زوج جوان و اهدای جوائز نقدی، تجلیل از فعالان، حامیان و خیرین حوزه ازدواج، تجلیل از ۲ زوج موفق با سابقه ۴۰ تا ۵۰ سال زندگی مشترک، قرعه کشی در بین حضار(سفر به مشهد مقدس) و اجرای موسیقی زنده از بخش های این مراسم بود .

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 18 =

دکمه بازگشت به بالا