اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری جشنواره استعدادیابی گلف استان تهران

جشنواره استعدادیابی گلف استان تهران در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، به منظور کشف استعدادهای ورزشکاران تهرانی در رده سنی نونهالان و نوجوانان ، جشنواره استعدادیابی رشته گلف با حضور مربیان رسمی فدراسیون به همت هیات گلف استان تهران با حضور بیش از ۷۰ علاقه مند در دوبخش برگزار شد.

در این جشنواره ورزشی ، شرکت کنندگان با رشته جذاب گلف و همچنین ادوات آن آشنا شدند.

شایان ذکر است حسین رحیمی پور(رئیس هیات گلف استان تهران) ، بهناز سربازی(نائب رئیس هیات گلف استان تهران) ، لیلا سربازی (دبیر هیات گلف استان تهران) و جمعی از مسئولین دیگر هیات استان تهران ، حسین شیرازی مقدم(سرپرست هیات گلف شمال شرق تهران) به همراه نائب رئیس و مسئولین این هیات از نزدیک شاهد برگزاری این جشنواره بودند.

رحیمی پور همچنین طی سخنانی کشف استعدادهای ورزشی را در رشته های گلفی یکی از اولویت های مهم هیات استان تهران برشمرد و عنوان داشت استعدادیابی از علاقه مندان به خصوص در رده های سنی پایه ادامه خواهد یافت.

در پایان نیز به شرکت کنندگان از طرف هیات استان تهران گواهی حضور در جشنواره اعطا گردید.

همچنین در حین برگزاری این جشنواره استعدادیابی، والدینی که فرزندان خود را در این برنامه همراهی کرده بودند، با رشته ی گلف و ادوات آن آشنا شدند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا