اخبار ورزشیسایر اخبار

برگزاری اولین یادواره دکتر بیژن شیری به همت مرکز علمی کاربردی ورزش های پهلوانی

اولین یادواره دکتر بیژن شیری رئیس فقید مرکز علمی کاربردی ورزش های پهلوانی برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش،اولین یادواره شادوران دکتر بیژن شیری و گرامیداشت روز دانشجو، در مرکز علمی کاربردی فدراسیون ورزش های پهلوانی و در فضای دلنشین زورخانه شهید فهمیده برگزار گردید.

این مراسم به پاس بیش از ۴۰ سال خدمات دکتر بیژن شیری در عرصه ورزش کشور و نزدیک به ۶ سال ریاست مرکز علمی کاربردی ورزش های پهلوانی و همچنین تجلیل از دانشجویان برتر علمی و ورزشی این مرکز برگزار شد.

از میهمانان ویژه این برنامه می توان به دکتر واحدی ریاست محترم دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران شرق به همراه معاونت محترم فرهنگی و دانشجویی، دکتر غفاری ، دکتر باران چشمه ریاست فدراسیون ورزش های پهلوانی و دکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی استاد بزرگ روانشناسی ورزشی و رفتار حرکتی اشاره کرد که در این محفل حضور بهم رساندند.

در ابتدای این مراسم یادبود دکتر واحدی در رابطه با جایگاه و رسالت خطیر دانشگاه جامع علمی کاربردی سخنان ارزشمندی  بیان نمودند. همچنین در پایان سخنان خود از برگزاری ویژه برنامه روز دانشجو در مرکز علمی کاربردی فدراسیون ورزش های پهلوانی تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

اولین یادواره دکتر بیژن شیری با حمایت های مادی و معنوی خانواده این استاد فقید و همکاری ریاست مرکز علمی کاربردی ورزش های پهلوانی، دکتر ایمان نسترن بروجنی، به شکل شایسته ای برگزار گردید.

در این مراسم دکتر باران چشمه با اعطای هدایایی از حضور  دکتر واحدی و همچنین دکتر غفاری قدردانی کردند. همچنین در بخشی از برنامه  دکتر باران چشمه از دکتر واعظ موسوی با اعطای هدیه قدردانی نمودند. در ادامه نیز دکتر باران چشمه، آقای دکتر واعظ موسوی، آقای دکتر سماعی زاده، و استاد پارسا در رابطه با جایگاه و فعالیت های ارزشمند دکتر بیژن شیری در دوران حیات ایشان سخنانی را مطرح فرمودند.

فضای دلنشین زورخانه شهید فهمیده که جزو میراث ارزشمند فرهنگی و تاریخی کشورمان نیز هست، جلوه ی برنامه را دوچندان کرده بود و تمامی مدعوین از برگزاری این برنامه تقدیر و تشکر کردند.

در پایان برنامه از ۱۱ نفر از دانشجویان برتر علمی و ورزشی مرکز تقدیر به عمل آمد و لوح تقدیر به همراه هدیه نقدی به آن ها تقدیم شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا