اخبار ورزشیورزش تهران

برترین های اسکواش آقایان جنوب شرق تهران یادبود مرحوم مازیار خویشوند در هفته بسیج مشخص شدند

چهارمین دوره مسابقات اسکواش آقایان جنوب شرق تهران با مشارکت هیئت اسکواش استان تهران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج (یادبود مسئول فقید کمیته پزشکی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران) با معرفی نفرات برتر در مجموعه اسکواش حیدرنیا پایتخت به کار خود پایان داد.

به گزارش پیشرو ورزش، این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در روز پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ با حضور اسکواش بازان آقا در رده سنی آزاد برگزار شد.

گفتنی است پس از قرعه کشی توسط مسئول اجرایی مسابقات ، بازیکنان حریفان خود را شناختند و در ادامه به رقابت پرداختند، پس از رقابت‌هایی جذاب و نفس گیر که با تلاش های ارزشمند اسکواش بازان همراه بود ، نفرات برتر صعود کننده به نیمه نهایی و سپس فینال مشخص شدند.

در پایان نیز پس از برگزاری این دوره از مسابقات امیر صارمی توانست با عملکرد خوب خود از رقبا پیش بیافتاد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات و مدال طلا را دشت کند.

 مبین رمضان قربانی علی الرغم شایستگی خود با قبول شکست مقابل صارمی، بر سکوی دوم این مسابقات قرار گرفت و به مدال نقره بسنده کرد.

محمد علی خداداد نیز با تلاش های ارزشمند خود توانست در جایگاه سوم این دوره از مسابقات قرار بگیرد و عنوان دوره قبل مسابقات را تکرار کند.

همچنین صادق محمدی با تلاش خود صاحب عنوان سوم مشترک رقابت ها را به دست آورد.

بدین ترتیب پرونده این رقابت ها با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

در پایان نیز با حضور حسین شیرازی مقدم(سرپرست هیئت ) و علیرضا جانبوری (مشاور هیئت اسکواش جنوب شرق) مدال، حکم قهرمانی و جوایز نقدی به نفرات برتر اهدا گردید.

گفتنی است این مسابقات با مشارکت هیئت اسکواش استان تهران ، اداره ورزش جنوب شرق و هیئت اسکواش جنوب شرق تهران برگزار شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − دو =

دکمه بازگشت به بالا