اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

بدترین خریدهای فصل فوتبال اروپا مشخص شد

بدترین خریدهای نقل و انتقالات فوتبال اروپا در فصلی که گذشت، مشخص شد.

به گزارش پیشرو ورزش، سایت ترانسفرمارکت از بدترین خریدهای فصل فوتبال اروپا پرده برداشت که «سادیو مانه» با اختلاف ضعیف‌ترین انتقال نام گرفت.

مانه که تابستان گذشته از لیورپول راهی بایرن مونیخ شد، اصلا نتوانست در بوندس لیگا موفق ظاهر شود و در انتهای فصل نیز یکی از حاشیه‌سازترین بازیکنان فوتبال اروپا نام گرفت.

ستاره مسلمان فوتبال سنگال فصل گذشته پس از شکست بایرن مونیخ مقابل منچسترسیتی و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، در رختکن با لیروی سانه درگیر شد و طبق گزارش رسانه‌ها با مشت به صورت او زد. این اتفاق باعث شد تا مانه به مدت یک هفته از تمرینات بایرن اخراج شود و سپس یکی از خروجی‌های باشگاه نام گیرد.

بسیاری از رسانه‌ها از علاقه‌ فوتبال عربستان به مانه صحبت می‌کنند ولی هنوز مشخص نیست که چه سرنوشتی برای یکی از بازیکنان موثر در فصول گذشته به وجود خواهد آمد.

مانه در یک سال با افت ۴۵ میلیون یورویی مواجه شد تا با اختلاف ضعیف‌ترین و بدترین انتقال فصل گذشته نام گیرد.

در رده‌های بعدی ویلفرد اندیدی از لسترسیتی، پل پوگبا از یوونتوس، یوری تیلمانس از لسترسیتی، روملو لوکاکو از اینترمیلان، جیدون سانچو از منچستریونایتد، چالار سویونجو از لسترسیتی، انگولو کانته از چلسی، آرنات دانجوما از ویارئال و تاتنهام و کارلوس سولر از والنسیا و پاریس قرار گرفتند.

لسترسیتی این فصل از لیگ برتر به چمیپون‌شیپ سقوط کرد و به همین علت ۳ بازیکن در این لیست دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا