اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

باشگاه پیکان: درمورد فلاح صلاح بازیکن و تیم را در نظر می‌گیریم

باشگاه پیکان درمورد وضعیت مدافع ملی‌پوش خود اطلاعیه‌ای صادر کرد‌.

به گزارش پیشرو ورزش، باشگاه پیکان در مورد وضعیت سامان فلاح اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

” با توجه به شروع فصل نقل و انتقالات و در مسیر شفاف‌سازی خانواده محترم فوتبال، در خصوص شرایط سامان فلاح کاپیتان تیم فوتبال پیکان و تیم امید کشورمان نیاز به توضیح است که این بازیکن به عنوان یکی از ستاره‌های ارزشمند و ملی‌پوش باشگاه با سه پیشنهاد جدی مواجه شده است.

باشگاه‌های محترم سپاهان اصفهان، استقلال و تراکتور تبریز با ارسال نامه خواهان جذب این مدافع ملی‌پوش شده‌اند که بر اساس اصول حرفه‌ای و بین‌المللی، شرایط انتقال وی به صورت مکتوب، به شکل یکسان تقدیم باشگاه‌های یادشده شد.

باشگاه پیکان طبق اصول و ضوابط خود و بر اساس نظر و ایده هیات مدیره، در ابتدا صرفه و صلاح سامان فلاح و در پی آن صلاح پیکان، بر اساس فلسفه بازیکن‌سازی و بدون در نظر گرفتن شایعات و حاشیه‌های معمول، اقدام به تصمیم‌سازی در مورد آینده این بازیکن می‌کند.

به همین دلیل، اقدامات نهایی به شکلی صورت می‌گیرد که منافع باشگاه و بازیکن به صورت قطعی تامین شود. همچنین در مورد تمام ستاره‌های آینده‌دار تیم، همین سیاست را در پیش می‌گیریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − شش =

دکمه بازگشت به بالا