اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

باشگاه پرسپولیس از سپاهان و امید نورافکن شکایت کرد

باشگاه پرسپولیس در پی حرکت بازیکن تیم سپاهان و همچنین ایجاد مزاحمت و ارعاب هواداران پرسپولیس در محدوده ورزشگاه شکایات‌ جداگانه‌ای را در فدراسیون فوتبال مطرح کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب دیدارهای هفته دهم لیگ برتر خلیج فارس، برگزار کننده رقابت فوتبالی سطح بالایی بودند. اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از جمله مدیر تیم با وجود آن که هنوز هم اعتقاد دارند اشتباه داور در اعلام خطا، در نهایت منجر به گل حریف شد، در پایان این مسابقه و در اظهارنظرهای خود به تیم فوتبال سپاهان تبریک هم گفتند. با وجود این موارد، متاسفانه این مسابقه از قبل از شروع تا پایان آن جلوه‌های ناشایستی هم داشت که با توجه به شدت آنها قابل چشم‌پوشی نبود.

از جمله این موارد باید به مشکلات و حمله‌های پیش آمده علیه هواداران و تماشاگران پرسپولیس از بیرون ورزشگاه تا روی سکوها اشاره کرد. البته به نسبت فجایعی که در سال‌های گذشته روی داد، شرایط بهتر شد اما هنوز احساس امنیت وجود ندارد.

هواداران پرسپولیس در بیرون ورزشگاه با مزاحمت‌ها رو به رو بودند که تهدید‌آمیز بود و احساس امنیت را سلب می‌کرد. همچنین در داخل ورزشگاه شاهد پرتاب اجسام سخت و خطرناک از جمله بطری‌های شیشه‌ای به سمت آن‌ها بودیم که جای سوال دارد اصلا چگونه وارد فضا و کاسه ورزشگاه شده‌اند. این موارد جدای از توهین‌ و فحاشی زائدالوصف نسبت به بعضی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از جانب تماشاگران مقابل بود.

از دیگر اتفاقات تاسف‌برانگیز دیگر در جریان این مسابقه، اقدام امید نورافکن بازیکن سپاهان، در انجام حرکت شنیع و دور از عفت عمومی نسبت به هواداران پرسپولیس و در واقع باشگاه پرسپولیس بود.

باشگاه پرسپولیس بر اساس موارد فوق نسبت به طرح شکایت از امید نورافکن و کانون هواداران سپاهان نزد فدراسیون فوتبال برای طرح در کمیته‌های اخلاق و انضباطی، اقدام کرده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا