اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

باشگاه ذوب آهن : آقای تاج چه کسی جوابگوی امتیازات از دست رفته ماست؟

باشگا ذوب آهن اصفهان با انتشار بیانیه ای مدعی شد که در ۲ هفته، ۲ اشتباه تاثیرگذارداوران باعث شده این باشگاه قربانی تصمیمات غلط داوری شود.

به گزارش پیشرو ورزش، باشگا ذوب آهن بعد از تساوی مقابل پرسپولیس بیانیه ای منتشر کرد: نمایش خوب شاگردان محمد ربیعی در ورزشگاه آزادی با اشتباه فاحش و عجیب داوری به کام کادر فنی ، بازیکنان هواداران و خانواده بزرگ ذوب آهن تلخ شد.هفته گذشته نیز ذوب‌آهن با چند سوت نادرست داوری نتوانست نتیجه مطلوب را بگیرد و یک پنالتی اشتباه روند شهرآورد اصفهان را تغییر داد.

هر چند باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان به سلامت اکثریت جامعه داوری ایمان دارد اما تکرار این اشتباهات تاثیرگذار علیه یک تیم شایسته در رقابت‌های حساس، به طور قطع، حق و حقوق ذوب‌آهن را ضایع کرده است. اگر چه بهانه‌جویی دور از فرهنگ اصیلِ ذوب‌آهن بزرگ است اما حالا که کارشناسان مختلف این اشتباهات را تایید کرده‌اند، حق خودمان می‌دانیم که نگران آینده باشیم.

در همین راستا با صدای رسا اعلام می داریم که آقای تاج ریاست محترم فدراسیون فوتبال و آقای افشاریان ریاست محترم کمیته داوران، چه کسی قرار است جوابگوی امتیازاتی که جوانان و مجموعه ذوب‌آهن علیرغم شایستگی به دست می‌آوردند و با ناداوری از ایشان گرفته می شود، باشند و به آن رسیدگی کند؟؟!!

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا