اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

باشگاه استقلال: نظر کارشناسان اردنی و مالزیایی را در مورد ۲ پنالتی گم شده مقابل پارس جنوبی، جویا شوید

باشگاه استقلال با انتشار متنی را در واکنش به توضیحات اخیر رئیس کمیته داوران منتشر کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، باشگاه استقلال با توجه به اظهارات اخیر خداداد افشاریان (رئیس کمیته داوران) در مورد صحنه بحث برانگیز برخورد توپ به دست ولسیانی در دربی ۱۰۰ اعلام کرد؛ روز گذشته فیلم یک پنالتی گم شده استقلال مقابل پارس جنوبی در رسانه باشگاه استقلال منتشر شد که مشخص بود توپ به دست بازیکن پارس جنوبی برخورد کرده اما یک پنالتی واضح دیگر هم در این بازی به سود استقلال دیده نشد.

در دقیقه ۷۴ خطای واضح پنالتی بر روی رضاوند در یک متری داور اعلام نشد. اگر باعث ناراحتی کمیته داوران نمی‌شود، لطفا نظر کارشناسان اردنی و مالزیایی خود در مورد دو پنالتی گم شده استقلال مقابل پارس جم را هم جویا شوند!

تحمل باشگاه استقلال از این همه ناداوری به سر آمده است. در حالی که در جلسه توجیهی پیش فصل داوران، برخورد توپ به دست را توضیح داده‌اند، در دربی پنالتی استقلال را اعلام نکردند و سپس از تصمیم غلط داور دفاع هم کردند!

بازهم تاکید می‌شود که کمیته داوران فدراسیون فوتبال پس از مشورت با کارشناسان خارجی خود، بگوید چند اشتباه و پنالتی سوخته دیگر استقلال باید اعلام شود؟ تنها سه هفته تا پایان لیگ و دو بازی تا پایان جام حذفی باقی مانده و باشگاه استقلال برای چندمین بار از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران می‌خواهد چاره‌ای برای این وضعیت داوری بیاندیشند تا حق تیم‌ها ضایع نشود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − سه =

دکمه بازگشت به بالا