اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی ۴ باشگاه لیگ برتری

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، مس رفسنجان و استقلال خوزستان خبر داد.
به گزارش پیشرو ورزش، فرشید طاهری مدیر نقل و انتقالات در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد: با توجه به ایفای تعهدات باشگاه های مذکور و براساس مجوز صادره کمیته تعیین وضعیت پنجره باشگاه های پرسپولیس، استقلال، مس رفسنجان، استقلال خوزستان باز شد و بلافاصله با بارگذاری تصویر قرارداد ها در سامانه سازمان لیگ انجام شد و صدور کارت برای باشگاه هایی که فاقد نقض مدارک بودند آغاز شده است.

وی افزود: ضمنا باشگاه استقلال تنها باشگاهی است که با وجود باز بودن پنجره نقل و انتقالات هنوز نسبت به بارگذاری قرارداد بازیکنان جدید خود در سامانه ( تا ساعت ۱۷:۱۶ امروز مورخ ۱۴۰۲/۵/۱۷) اقدامی صورت نداده است که امیدواریم با توجه به محدویت وقت تا آغاز هفته اول مسابقات لیگ برتر، این باشگاه ثبت قرارداد های بازیکنانش را در سامانه سریع انجام بدهد، ضمنا سازمان لیگ در جهت همراهی و تعامل با این باشگاه پر هودار پایتخت اماده خدمت رسانی طی دو روز باقیمانده تا برگزاری هفته اول به این باشگاه است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا