اخبار ورزشیفوتبال جهان

بازیکنان ولفسبورگ به تمرینات بازگشتند

اعضای تیم فوتبال ولفسبورگ آلمان بعد از هفته ها حضور در قرنطینه به تمرینات بازگشتند.

به گزارش پیشرو اسپرت، بازیکنان تیم فوتبال ولفسبورگ آلمان تمرینات آماده سازی خود را بعد از وقفه ای چند هفته ای به خاطر شیوع کرونا از سرگرفتند.

یورگ اشماتکه، مدیر فنی این باشگاه خبر فوق را تایید کرد. وی اظهار داشت همه پیش شرط های لازم برای انجام تمرینات آماده سازی با رعایت پروتکل های بهداشتی در تمرینات مورد توجه قرار خواهند گرفت.

این مقام اظهار داشت:بعد از آنکه تیم مجوز بهداشتی دولتی را برای برگزاری تمرینات گروهی را کسب کرد، بازیکنان به تمرینات بازگشتند.

وی افزود: البته تمرینات تیم در گروه های کوچک بازیکنان با رعایت فواصل اجتماعی انجام می شود. بعد از آنکه نتایج تست های گرفته شده از بازیکنان و سایر اعضای تیم ارائه شد و نشان داد مورد عفونتی وجود ندارد، تصمیم به از سرگیری تمرینات گرفته شد.

طبق اظهارات اشماتکه، مجوز شروع تمرینات تیم ولفسبورگ توسط کلاوس مورس، شهردار شهر صادر شد تا سفید و سبزپوش بتواند تمرین کند و برای ادامه مسابقات آماده شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − دو =

دکمه بازگشت به بالا