اخبار ورزشیفوتبال جهان

بازیکنان رکورددار سریع ترین هت‌تریک‌ در لیگ‌های اروپایی+عکس

فهرستی از بازیکنان رکورددار سریع‌ترین هت‌تریک‌ در لیگ‌های فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش اسپرت، امروز سالروز هت‌تریک سادیو مانه ستاره سنگالی است. وی در سال ۲۰۱۵ و در حالی که پیراهن ساوتهمپتون را بر تن داشت موفق شد در بازی مقابل استون ویلا در ۲ دقیقه و ۵۶ ثانیه هت‌تریک کند و عنوان بازیکنی که سریع‌ترین هت‌تریک در میان لیگ‌های اروپایی را ثبت کرده، به نام خود ثبت کرد.

پس از مانه، روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ موفق شد در پیکارهای بوندس لیگا و در دیدار مقابل ولفسبورگ در ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۵، زمان ۳ دقیقه و ۲۲ ثانیه را به خود اختصاص داد و در رده دوم ایستاده است.

کوین گامیرو ستاره باشگاه اتلتیکو مادرید در رقابت‌های لالیگا در دیدار تیمش مقابل اسپورتیگ خیخون در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۱۷، که موفق شد در زمان ۴ دقیقه و ۴۳ ثانیه هت‌تریک کند.

دیگر بازیکنی که موفق به ثبت هت‌تریک در کمترین زمان شده، کیتا بالده بازیکن لاتزیو است که در پیکارهای سری آ ایتالیا و در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۱۷ موفق به این مهم شده و در ۵ دقیقه و ۱۹ ثانیه این رکورد را ثبت کرده است.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا