اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

بازی‌های آسیایی هانگژو: کسب ۲ مدال برنز در کانو و کایاک دو نفره قایقرانی کشورمان

ملی پوشان کایاک دو نفره ایران در بازی های آسیایی صاحب مدال برنز شدند.

به گزارش پیشرو ورزش، رقابت‌های آب‌های آرام بازی‌های آسیایی هانگژو امروز با برگزاری روز نخست مسابقات فینال در مرکز ورزش‌های آبی فویانگ دنبال شد. پیمان قویدل و سپهرساعتچی در کایاک دونفره ۵۰۰ متر مردان با حریفانی از تایلند، ازبکستان، قزاقستان، چین، کره، قرقزستان ، سنگاپور و عراق به آب زدند.

ساعتچی و قویدل در این رقابت و با زمان ۱:۳۹٫۲۹۱ دقیقه صاحب مدال برنز شدند و نخستین مدال ایران آب‌های آرام ایران در کایاک دونفره مردان را در کارنامه خود ثبت کردند.

در این رقابت نمایندگان چین و کره مدال‌های طلا و نقره را به دست آوردند.

تیم ایران با هدایت پدرو سنا به عنوان سرمربی، مهسا مجللی، رضا رئیسی و ایمان پورعزیز مربیان و ۱۶ ورزشکار در بخش بانوان و آقایان، کایاک و کانو در این دوره از بازی‌ها حاضر است.

****

در ادامه رقابت‌های فینال آب‌های آرام بازی‌های آسیایی هانگژو امروز عادل مجللی و کیا اسکندانی در آخرین رقابت نمایندگان کشورمان در روز نخست فینال‌های مسابقات آبهای آرام بازی‌های آسیایی در کانوی دونفره ۵۰۰ متر مردان به مصاف رقبا رفتند.

مجللی و اسکندانی در مصاف با حریفانی از اندونزی، تایلند، ازبکستان، قزاقستان، ژاپن، کره، ویتنام و هند با زمان ۱:۵۷٫۸۸۲ دقیقه سوم شدند و مدال برنز رقابت‌ها را به دست آوردند. در این ماده قایقرانان قزاقستان و ژاپن اول و دوم شدند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا