اخبار ورزشیاسلایدر اصلیورزش جانبازان و معلولینویژه‌های خبری

بازدید کیومرث هاشمی از اردوهای تیم‌های ملی پاراوزنه برداری و بسکتبال باویلچر

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون جانبازان و توان‌یابان از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری و بسکتبال با ویلچر بانوان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین بازدید و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

به گزارش پیشرو ورزش، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در آستانه آغاز پیکارهای پاراآسیایی هانگژو، عصر امروز پنجشنبه ۶ مهر با حضور در فدراسیون جانبازان و توان‌یابان از اردوی تیم ملی پارا وزنه‌برداری آقایان و بانوان و بسکتبال با ویلچر بانوان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین بازدید کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت. در ابتدای این دیدار وزیر ورزش و جوانان به مقام شهید گمنام ادای احترام کرد.

حسین رضازاده و محمد شروین اسبقیان در این بازدید وزیر ورزش و جوانان را همراهی کردند.

کیومرث هاشمی در این بازدید اظهار داشت: خوشحالم که امروز توانستم در جمع خانواده پارا حضور پیدا کردم و در جریان تمرینات ورزشکاران اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو قرار گرفتم.

وی گفت: ورزشکاران امروز مباحثی از قبیل بیمه و اشتغالزایی را مطرح کردند که بعد از دیدار رئیس جمهور با قهرمانان و نماینده ورزشکاران جانباز صحبت کردند، آقای رئیس جمهور دستور دادند تا بررسی شود. انشاالله همانطور که رییس جمهور نیز دستور دادند این مسائل و مشکلات بررسی خواهد شد و ما هم تلاش می کنیم این دغدغه را کم کنیم.

هاشمی ادامه داد: در اولین جلسه که در نهاد ریاست جمهوری تشکیل می‌شود سعی داریم این مشکلات را به حداقل برسانیم تا دغدغه ورزشکاران برطرف شود. وظیفه ما رسیدگی به مشکلات ورزشکاران است تا در بهترین شرایط خود را برای شرکت در بازی های پاراآسیایی آماده کنند. وظیفه این عزیزان تمرین کردن و فعالیت کردند هست تا آماده افتخارآفرینی شوند، وظیفه فدراسیون و مجموعه پاراالمپیک هم حمایت از این عزیزان است. درخواست هایی بود و امیدواریم بتوانیم تمام این مشکلات برطرف شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا