اخبار ورزشیفوتبال جهان

بارتومو:مسی تا ۴۵ سالگی بازی می‌کند

به اعتقاد رئیس باشگاه بارسلونا، لیونل مسی بازیکنی است که تا سال‌های فراتر از ۴۰ سالگی هم می تواند بازی کند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، درخشش لیونل مسی در مسابقات اخیر به خصوص بازی چهارشنبه با لیورپول در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باعث شد برخی کارشناسان نظر بدهند.

آخرین نفری که در مورد ابرستاره آرژانتینی کاتالان‌ها حرف زده، «خوسیپ ماریا بارتومو» ، رئیس بارسلونا است.

وی در مصاحبه با روزنامه ورزشی اسپورت اظهار داشت: در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که نابغه‌ای حضور دارد و می‌درخشد. سال‌ها است بازی‌های مسی را دنبال می‌کنیم.او همیشه در بالاترین سطح می‌درخشد و این موردی است که در تصور جای نمی‌گیرد.

این مقام در مورد تداوم فوق‌ستاره تیمش نیز عنوان کرد:اکنون برخی می‌پرسند مسی چه زمانی دوران فوتبالش را به پایان می‌رساند؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت که ما برای بازیکنان جوانی مثل دمبله، لنگله و آرتور شرایط تغییر و تحول را مهیا می‌کنیم که در تیم بزرگ ما جا بیفتند.اما فکر می‌کنم مسی بتواند تا ۴۵ سالگی هم فوتبال بازی کند.

گلزن قدیمی بارسا که اکنون ۳۱ ساله است، در فصل جاری ۴۶ بازی برای تیمش در رقابت‌های مختلف انجام داده است.ثمره حضورش در این پیکارها، ۴۸ گل زده و ۲۲ پاس گل بوده است.قرارداد کنونی وی تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ اعتبار دارد.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 6 =

دکمه بازگشت به بالا