اخبار ورزشیورزش تهران

ایرجی خبر داد؛ برنامه زمانبندی مسابقات اولین المپیاد استعدادیابی ورزش استان تهران

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، برنامه زمانبندی مسابقات اولین المپیاد استعدادیابی ورزش استان تهران را اعلام کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، به گفته کرمعلی ایرجی، این مسابقات ویژه دختران و پسران در روزهای پایانی خردادماه آغاز شده و تا اواخر تیرماه با همکاری هیات های ورزشی استان تهران و ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها برگزار خواهد شد.
وی به میزبانان این رویداد مهم استانی اشاره کرد و گفت: هیات های ورزشی ناشنوایان، شنا، جانبازان و معلولین، نابینایان و حوزه های شمال شرق، شمال غرب، جنوب غرب و شهرستان های اسلامشهر، دماوند، رباط کریم، شمیرانات، پاکدشت، ملارد، ورامین ، شهرقدس، شهریار و پردیس میزبانان اولین المپیاد استعدادیابی استان تهران هستند.
ایرجی از میزبانی مسابقات ناشنوایان در رشته های کشتی آزاد فرنگی، والیبال، فوتبال، فوتسال، تکواندو، کاراته، شطرنج و کوهنوردی توسط هیات ناشنوایان استان تهران حدفاصل روزهای ۱۴ تا ۲۳ تیر خبر داد و گفت: هیات شنای استان تهران نیز میزبان رقابت های واترپلو و شیرجه خواهد بود و مسابقات بوچیا (۲۰ تیر) به میزبانی هیات جانبازان و معلولین استان و رقابت های شنای نابینایان (۱۱ و ۱۲ تیر) به میزبانی هیات نابینایان استان انجام می شود.
وی همچنین به میزبانی مسابقات کوهنوردی، جودو و دوومیدانی (حدفاصل روزهای ۲۵ خرداد تا ۱۶ تیر) توسط حوزه شمال شرق، رقابت های بسکتبال، تیروکمان، قایقرانی، والیبال، دوچرخه سواری و تنیس روی میز (حدفاصل روزهای ۳ تا ۲۳ تیر) توسط حوزه شمال غرب و مسابقات کشتی فرنگی و ژیمناستیک (۱۵ و ۱۶ تیر) توسط حوزه جنوب غرب اشاره کرد و ادامه داد: مسابقات بدمینتون، بوکس و شمشیربازی (حدفاصل روزهای ۷ تا ۲۳ تیر) به میزبانی شهرستان اسلامشهر، رقابت های ووشو (۱۵ و ۱۶ تیر) و هاکی (۱۵ تیر) به میزبانی شهرستان های دماوند و رباط کریم، مسابقات اسکیت، گلف و هاکی(حدفاصل روزهای اول تا ۲۳ تیر) به میزبانی شمیرانات، رقابت های سه گانه (۱۳ و ۱۴ تیر) به میزبانی پاکدشت و کاراته (۱۵ و ۱۶ تیر) و تنیس روی میز (۹ تیر) به میزبانی شهرستان ملارد برگزار خواهد شد.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل افزود: ورامین نیز اواخر خرداد میزبان مسابقات ورزشهای پهلوانی بود و رقابت های وزنه برداری به میزبانی شهرقدس، هندبال (۸ تا ۱۰ تیر) به میزبانی شهریار و تکواندو (۱۵ و ۱۶ تیر) به میزبانی شهرستان پردیس برگزار می شود؛ با این توضیح که احتمال تغییرات در زمان برگزاری به دلایل غیرقابل پیش بینی هم وجود دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا