اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

ایران و عربستان منتظر اعلام رسمی AFC برای لغو بازی تیم های خود در زمین بی‌طرف

روسای فدراسیون فوتبال ایران و عربستان برای میزبانی تیم‌های ۲ کشور از یکدیگر در بازی‌های رو در رو به توافق رسیدند.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تاج که همراه با هدایت ممبینی، دبیرکل و مریم منظمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال با دعوت فیفا برای تماشای فینال جام جهانی بانوان و حضور در مجمع مربوط به امور زنان فدراسیون جهانی عازم استرالیا شده است، پس از جلسه ۳ جانبه‌ روز گذشته‌اش با جیانی اینفانتیو و یاسر المسحل، رئیس فدراسیون عربستان درمورد ورود بانوان به ورزشگاه‌ها، استفاده از VAR در رقابت‌های داخلی و پیگیری پول‌های بلوکه شده ایران در فیفا، امروز هم نشستی را با همتای سعودی خود و شیخ سلمان، رئیس AFC برگزار کرد.

تاج و السمحل در این نشست توافق خود را برای برگزاری دیدار بین نمایندگان ۲ کشور در لیگ قهرمانان به شیخ سلمان اعلام و از وی درخواست کردند این موضوع از بحث کمیته انضباطی فیفا خارج شود.

با این وجود از آنجاییکه خود کنفدراسیون بحث برگزاری بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی در زمین بی‌طرف را مصوب کرده بود، خودش نیز باید در مورد لغو این مصوبه تصمیم نهایی را اعلام کند تا شرایط میزبانی تیم‌های ایرانی از نمایندگان عربستان و بالعکس فراهم شود.

با توجه به توافقات اخیر بین روسای فدراسیون ۲ کشور و بهبود روابط دیپلماتیک ایران و عربستان، شیخ سلمان نیز اعلام کرده این موضوع را در دستور کار قرار خواهد داد و احتمال دارد به زودی پیش از آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، این امر به صورت رسمی توسط AFC ابلاغ شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا