اخبار ورزشیفوتبال جهان

اولین جام عابدزاده در لیگ دسته دوم اسپانیا

امیرعابدزاده پیش از شروع فصل توانست اولین جام خود با باشگاه «پونفرادینا» بدست آورد.

به گزارش پیشرو ورزش، شب گذشته دیدار جام معروف «تریزا هِرِرا» بین تیم‌های دپورتیوو لاکرونیا و باشگاه «پونفرادینا» برگزار شد. پونفرادینا توانست با حضور امیرعابدزاده و با نتیجه ۲ بر یک به برنده این مسابقه لقب گیرد و قهرمان این جام بدل شود.

جام تریزا هررا جزو جام‌های پیش فصل مسابقات فوتبال اسپانیا است که از سال ۱۹۹۰ توسط باشگاه دپورتیوو لاکرونیا برگزار می‌شود. این مسابقات از سال ۱۹۴۶ شروع به کار کرده و حالا امیر عابدزاده نیز توانست به قهرمان این مسابقات لقب گیرد. 

تیم‌های رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ، پورتو، اتلتیکومادرید، سویا،‌ لاتزیو ، موناکو و بسیاری تیم‌های دیگر توانستند در این مسابقه برنده شوند و جام تریزا را بالای سر برند. دپورتیوو لاکرونیا با ۲۳ قهرمانی پرافتخارترین تیم این جام محسوب می شود. 

هفته آینده مسابقات لیگ دسته دوم لالیگا برگزار خواهد شد و باید دید دروازه‌بان ملی پوش کشورمان چه عملکردی از خودش به ثبت خواهد رساند. 

او فصل گذشته در لیگ پرتغال درخشان ظاهر شد و توانست یکی از عناصر اصلی ماندن ماریتیمو در لیگ برتر پرتغال نام گیرد. 

تصاویر این مسابقه و قهرمان پونفرادینا را مشاهده کنید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 6 =

دکمه بازگشت به بالا