اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

اوزونیدیس: کار کردن با این تیم برای من افتخار است

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت.

به گزارش پیشرو ورزش، مارینوس اوزونیدیس، در نشست خبری پس از توقف خانگی مقابل ملوان، اظهار داشت: در ۲ بازی قبلی هم کمبودهایی داشتیم. به خاطر مشکلاتی که در تمرینات به خصوص ۳-۲ روز اخیر و همچنین مصدومیت بازیکنان داشتیم، امروز مجبور شدیم تغییراتی در ترکیب ایجاد کنیم. پست چند بازیکن را عوض کردیم و می‌دانستیم کار سختی خواهیم داشت. با تمام این شرایط می‌توانم بگویم نتیجه عادلانه‌ای برای دو تیم بود.

وی افزود: در نیمه اول تیم حریف بازی را بهتر کنترل کرد. در نیمه دوم تغییراتی انجام دادیم. بازیسازی کردیم و بازی بهتری ارائه دادیم. قطعا برای بردن تلاش می‌کردیم اما با توجه به شرایطی که داشتیم، نسبت به بازی قبلی ۵ بازیکن ما عوض شدند. ۴ بازی انجام دادیم و در هر بازی مجبور به اعمال تغییرات زیاد شدیم. امیدوارم در تعطیلات هم بازیکنان مصدوم ما برسند و هم بازیکنان جدید اضافه شوند تا با تیم کامل به مصاف حریفان برویم.

سرمربی گل گهر در پاسخ به این سوال که علت این همه مصدومیت چیست، گفت: دلایل زیادی دارد. نمی‌توان فقط به یک دلیل خاص اشاره کرد. مثلا نوید عاشوری فقط به خاطر یک برخورد در تمرین مصدوم شد. من به تمام بازیکنان تیمم اعتماد دارم اما یک سری از بازیکنان هستند که می‌توانند تفاوت ایجاد کنند.

اوزونیدیس در مورد اینکه آیا از نظر بدنسازی مشکلی نیست، عنوان کرد: شما این را در بازی احساس کردید که کم بیاوریم؟ بعضی بازیکنان دیر به جمع ما اضافه شدند. بعضی از بازیکنان هم از قبل مصدومیت داشتند. امروز با آن‌ها صحبت کردم. واقعا باعث افتخار من است که با این نفرات کار می‌کنم. به سختی تلاش می‌کنند. اگر با هم باشیم قطعا یک تیم منسجم و خوب می‌سازیم.

وی در خصوص اینکه هواداران گل گهر از کسب ۸ امتیاز در ۴ بازی اول فصل راضی هستند و آیا بازیکنان خارجی که نامشان در رسانه‌ها مطرح شده، می‌توانند انتظارات را برآورده کنند، گفت: الان نمی‌خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم. هر بازیکنی که قطعی شد رسما امضا می‌کنیم. الان در مورد بازیکنانی که در اختیار داریم صحبت می‌کنم. باشگاه تلاش می‌کند بازیکنان مورد نیازمان اضافه شوند و تیم ما بهتر و بهتر شود. تمام فکر من بازیکنانی است که با آن‌ها کار می‌کنم. واقعا از این تیم راضی هستم و به آن‌ها افتخار می‌کنم. مطمئنا می‌توانیم بهتر شویم و پیشرفت کنیم اما باور کنید کار خیلی سختی است در یکی دوماه سبک و سیاق یک تیم را کامل عوض کنید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا