اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

اوزونیدیس: خیلی مهم بود در بازی اول برنده باشیم

سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: اخباری با واکنش‌هایش به تیم اعتماد به نفس داد.

به گزارش پیشرو ورزش، مارینوس اوزونیدیس پس از بردخانگی ۳ بر صفر مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: به همه بازیکنانم به خاطر این ۳ امتیاز تبریک می‌گویم. خیلی مهم بود در بازی اول برنده باشیم. می‌دانستیم مقابل یک تیم خیلی خوب بازی می‌کنیم. حتی با اینکه در ثبت قرارداد برخی بازیکنان‌شان مشکلاتی داشتند، اما فولاد تیم خیلی خوبی است.

وی افزود: آن‌ها در شروع بازی بهتر از ما بودند. در ابتدای بازی کمی عصبی بودیم و با استرس بازی می‌کردیم. در زمین خودمان توپ‌های زیادی را از دست دادیم. همین باعث شد فرصت‌هایی پیدا کنند. خوش شانس بودیم که با حرکت خوب کوشکی توانستیم پنالتی بگیریم و به گل برسیم. در این برد اخباری واقعا عالی کار کرد. ما را نجات داد. مخصوصا در آن موقعیت که توپ به تیرک خورد و اخباری ضربه مهاجم حریف را مهار کرد. وقتی ۲ بر صفر شدیم، اخباری با واکنش‌هایش به تیم اعتماد به نفس داد. باعث شد بازی را آرامتر دنبال کنیم.

سرمربی گل گهر گفت: نیمه دوم بازی را بسیار خوب آغاز کردیم. همان سبکی بود که توقع داشتیم و در ماه‌های گذشته تمرین کرده بودیم. انتظارش را داشتم که بچه‌ها اینطور بازی کنند. با تعداد پاس زیاد، حرکات بدون توپ و کارهای مثبت دیگر اما نکته منفی این بود که نتوانستیم از این حرکات خوب به گل برسیم. وقتی گل سوم را زدیم بازی را آرامتر دنبال کردیم و حریف به دنبال رسیدن به گل بود. چند فرصت هم ایجاد کرد.

وی افزود: به بازیکنانم گفتم مغرور نشوند. باید از کسب این ۳ امتیاز خوشحال باشیم اما مطمئنم باید خیلی بهتر از این بازی کنیم. واقعا باید از تمام تماشاگران و بانوانی که به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند، تشکر کنم. جو بسیار خوبی را در استادیوم به وجود آوردند. انرژی مثبت به تیم ما انتقال دادند. نیاز داریم این حفظ شود و ادامه پیدا کند. ما برای تماشاگران‌مان بازی می‌کنیم. این برد را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا