اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

انتقاد وزیر ورزش از ریخت و پاش‌های باشگاه استقلال

وزیر ورزش و جوانان به انتقاد از ریخت و پاش‌های باشگاه استقلال پرداخت.

به گزارش پیشرو ورزش، مجمع عمومی باشگاه استقلال امروز در محل وزارت ورزش و با حضور حمید سجادی برگزار شد.

در این جلسه وزیر ورزش ضمن شنیدن گزارشات مدیران باشگاه استقلال به انتقاد از هزینه کردهای این باشگاه پرداخت.

سجادی در این خصوص خطاب به اعضای هیات مدیره استقلال و ریخت و پاش‌های انجام شده گفت: … هواپیمای اختصاصی گرفتند ولی برای عده‌ای بلیت تهیه شده تا با پروازی دیگر بروند. اگر هواپیمای اختصاصی گرفتید پس چرا عده‌ای با پرواز دیگری رفتند؟… برای یک تیم فوتبال ۷۰ نفر ناهار نمی‌خورند! خودم دیدم که فاکتوری ۷۰نفره تهیه شده با قیمت پرسی فلانقدر! حالا عدد نمی‌گویم که حاشیه نشود.

همچنین حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال در حاشیه این جلسه و پیرامون پرداخت مطالبات پادووانی، عنوان کرد: در حساب باشگاه هیچ پولی نیست. شرایط پرداخت به این صورت است که بانک شهر هماهنگ می‌کند. به خاطر تحریم مسائلی وجود دارد. اطلاع رسانی شده و همه دنیا متوجه شدند. هر کارگزاری هم بخواهد کاری انجام بدهد برای ما مشکل به وجود می‌آید.

پرویز مظلومی نیز با اشاره به هزینه‌های جاری این باشگاه، گفت: مشکلات آینده را چطور برطرف کنیم؟ پول بازیکنان، مربیان و بدهی‌های دیگر، وام گرفتیم تا پول استراماچونی را بدهیم و باید ماه به ماه پرداخت کنیم. این‌ها هزینه‌هایی است که باشگاه باید بدهد. الان درآمدی نداریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا