اخبار ورزشیفوتبال جهان

انتقاد شدید کارشناس انگلیسی از هری کین

دنی مورفی در روزنامه دیلی میل به انتقاد از کاپیتان تیم ملی انگلیس پرداخت و مدعی شد که این بازیکن باید تاتنهام را ترک کند.

به گزارش پیشرو ورزش، آینده هری کین همچنان مشخص نیست و این بازیکن با یک دو راهی بسیار دشوار روبه‌رو شده است.

کاپیتان انگلیس هفته‌ها پیش رسماً اعلام کرد که می‌خواهد تاتنهام را ترک کند. او ۲ جلسه در تمرینات اسپرز نیز شرکت نکرد تا نشان دهد برای رفتن مصر است ولی این اتفاق به نفع او رقم نخورد. طرفداران تاتنهام به شدت از او انتقاد کردند و کاپیتان انگلیس نیز مجبور شد در فضای مجازی اعلام کند که از موضع خود کوتاه آمده و دیگر تلاشی برای رفتن نخواهد کرد.

این موضوع باعث شده تا انتقاد کارشناسان انگلیسی از هری کین به اوج برسد. دنی مورفی، کارشناس معروف انگلیسی در ستون امروز خود در روزنامه مشهور دیلی میل نوشت که اگر هری کین نرود بزرگترین اشتباهش را انجام خواهد داد.  

مورفی نوشت: من متاسفم ولی این راهی که هری کین پیش گرفته، راه مناسبی برای رفتن نیست. این اتفاقات رفتن را پیچیده‌تر می‌کند. او سزاوار این است که اسپرز را ترک کند و اگر در این تابستان نرود، هم او و هم باشگاه تاتنهام بزرگترین اشتباهشان را انجام خواهند داد. اکنون بهترین و مهمترین وقت برای رفتن هری کین به تیمی دیگر است.


هری کین یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی انگلیس در یورو ۲۰۲۰ بود

وی ادامه داد:‌ هری کین اگر می‌خواهد برود، باید روی موضع خود بماند و صراحتاً اعلام کند که می‌خواهد برود.

موضوع انتقال هری کین به منچسترسیتی اکنون بسیار پیچیده شده و باید دید چه اتفاقی در ادامه رخ خواهد داد. سیتی پس از خرید «جک گریلیش» منتظر پاسخ هری کین است ولی مشخص نیست که این بازیکن می‌خواهد چه تصمیمی اتخاذ کند.

هری کین سال‌هاست در جمع بهترین های لیگ برتر انگلیس قرار دارد ولی هنوز نتوانسته حتی یک جام بدست آورد. منچسترسیتی نیز پس از رفتن آگوئرو دیگر مهاجم کلاسیک نداشته و پپ گواردیولا بسیار دلش می‌خواهد که ستاره اسپرز را به اتحاد آورد. او شب گذشته در سوپرجام انگلیس مقابل لسترسیتی تن به شکست داد تا مقام قهرمانی به راجرز برسد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا