اخبار ورزشیسایر اخبار

انتصاب صالحی بعنوان عضو شورای راهبردی توسعه همگانی فدراسیون اسکواش

طی حکمی از طرف رئیس فدراسیون اسکواش ، دکتر سید صادق صالحی بعنوان عضو شورای راهبردی توسعه همگانی این فدراسیون منصوب شد.

به گزارش پیشرو اسپرت، مسعود سلیمانی (رئیس فدارسیون اسکواش ) طی حکمی دکتر سید صادق صالحی را بعنوان عضو شورای راهبردی توسعه همگانی فدارسیون اسکواش منصوب کرد.

در حکم سلیمانی خطاب به صالحی آمده است:

جناب آقای سید صادق صالحی

فدارسیون اسکواش در برنامه های توسعه ای پیش روی خود اقدام به راه اندازی شورای راهبردی توسعه همگانی با جذب افراد  صاحب فکر و دارای کارایی و اثربخشی  در اجرایی شدم مصوبات شورا نموده است که بر این اساس با توجه به اینکه در زمان مسئولیت خود در هیأت تهران منشا خدمات توسعه ای خوبی شده اید از شما دعوت می شود  تا به عنوان عضو شورای راهبردی توسعه همگانی فدراسیون اسکواش در نشست های دوره ای اعضا شرکت نمایید.

امید است به اتکال خداوند متعال و بهره گیری از مدیریت و تفرکات اعضا بتوانیم راهکارهای توسعه را در مجموعه اسکواش با همکاری کمیته توسعه فدارسیون اسکواش عینیت بخشیم.

 

شایان ذکر است چندی پیش دکتر صالحی در مسند دبیری هیأت اسکواش استان تهران خدمات شایانی را به جامعه ورزش اسکواش از جمله راه اندازی اسکواش  آتش نشانی تهران، فعال کردن هیأت های تابعه ، رایزنی با نهاد ها و سازمان های مختلف به مانند وزارت کشور، راه اندازی اسکواش ساحلی در دریاچه فشافویه ،راه اندازی اسکواش و پدل در مجموعه ورزشی شرکت نفت  ، رایزنی با ادارات ورزش و جوانان در خصوص اختصاص فضا جهت ساخت کورت های اسکواش و …انجام داد.

 

پایگاه خبری پیشرو اسپرت انتصاب شایسته آقای دکتر سید صادق صالحی را به این مدیر جوان و ارزشمند ورزش تبریک عرض می نماید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + سه =

دکمه بازگشت به بالا