اخبار ورزشیفوتبال جهان

ام باپه: تازه سوپر استار شدم/نمایش لیورپول فوق‌العاده عالی و سخت است

ستاره فرانسوی سن‌ژرمن اظهار کرد که به تازگی به جرگه سوپر استارهای جهان فوتبال اضافه شده است.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، در چارجوب ستاره فرانسوی باشگاه سن ژرمن که هر روز عملکرد خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد و عناوین بسیاری را در عین جوانی با کسب قهرمانی جام جهانی به دست آورده است در مورد خود اظهار نظر کرد.

وی گفت: زمانی که به سن‌ژرمن آمدم تنها ۱۸ سال سن داشتم.بسیاری با استعداد بودم و به اعتماد مربیان خیلی زود جایگاه خود را تثبیت بخشید و مطرح شدم.

وی افزود: در اصل آن موقع من تنها یک بازیکن با استعداد بودم اما اکنون یک سوپر استار هستم و این موضوع را به خوبی احساس می‌کنم.

وی در مورد عملکرد لیورپول و اینکه آیا دوست دارد شاگرد کلوپ شود، گفت: نمایشی که لیورپول در حال حاضر در میدان اجرا می‌کند باورنکردنی و وفوق‌العاده است.آنها هیچ باختی را در لیگ سختی چون لیگ جزیره متحمل نکرده‌اند و مانند ماشین پر قدرتی پیش می‌روند.

ام‌باپه اظهار داشت: وقتی بازی لیورپول را تماشا می‌کنید تصور می‌کنید که کار ساده‌ای را انجام می‌دهند اما به هیچ وجه انجام چنین بازی آسان نیست.قدم های حساب شده‌ای بر می‌دارند و با خواست‌های مربی آداپته شده‌اند.هر ۳ روز یک بازی می‌کنند  و برنده از زمین خارج می‌شوند.هر بازیکنی دوست دارد کنار مربی و تیم برنده بازی کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا