اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

امضای تفاهم‌نامه مشترک ورزشی بین ایران و سوریه

تفاهم نامه همکاری ورزشی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه منعقد شد.

به گزارش پیشرو ورزش، صبح امروز و در جریان سفر نخست وزیر جمهوری عربی سوریه به تهران، تفاهم‌نامه همکاری ورزشی بین جمهوری اسلامی ایران و سوریه به امضا رسید.

در مراسم امضای تفاهم‌نامه مشترک بین دو کشور در حوزه‌های مختلف که در حضور معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر سوریه برگزار شد، تفاهم‌نامه ورزشی ایران و سوریه به امضای کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ایران و سامر الخلیل وزیر اقتصاد سوریه رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه ایران و سوریه در راستای توسعه دیپلماسی ورزشی، در حوزه ورزش نقشه راهی برای ادامه و توسعه همکاری‌ها ترسیم کردند.

برگزاری دیدارهای تیم‌های ورزشی، شرکت در رویدادها، تورنمنتها، جشنواره‌ها، اردوها و مسابقات دوستانه، تبادل کارشناسان، متخصصان، مربیان و داوران، حمایت از مواضع یکدیگر در مجامع بین‌المللی، تبادل اطلاعات، تجربیات در برگزاری دوره‌های مربیگری و کنفرانس علمی پژوهشی در حوزه علوم ورزشی، همکاری در زمینه ضد دوپینگ و پزشکی ورزشی، همکاری در زمینه تجهیز و راه اندازی زیرساخت‌های مورد نیاز در حوزه ورزش، ترغیب بخش خصوصی در جهت سرمایه‌گذاری برای توسعه زیر ساخت ورزشی، برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در حوزه ورزش، توسعه گردشگری ورزشی، توسعه ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، تبادل تجربیات در زمینه برگزاری مسابقات رشته‌های جانبازان و توان‌یابان از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا