اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

امامی: با تاکید لالوویچ تا ۱۰ مهرماه تکلیف برگزاری مسابقات جهانی کشتی مشخص می‌شود

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: با توجه به تماس تلفنی دبیر با نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی تاکید کرده تا ۱۰ مهر ماه برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات جهانی ۲۰۲۰ را به صورت قطعی اعلام می‌کند.

به گزارش پیشرو اسپرت، محمدابراهیم امامی در خصوص تشکیل جلسه امروزِ فدراسیون کشتی برای آغاز اردوی تیم های ملی آزاد و فرنگی اظهار داشت: قرار بود اردهای مقطعی برگزار شود اما نه با این تاریخ دقیقی که برخی اعلام کرده بودند، مبنی بر دعوت از سه نفر در ۶ وزن المپیکی و دو نفر در اوزان غیر المپیکی، چون فدراسیون چنین برنامه ای نداشت. درواقع قرار بود اردوهای ۴ روزه مقطعی برگزار شود و امروز در جلسه ای که با مدیریت حمید سوریان و حضور سیدجلال عسگری نایب رئیس و دبیر فدراسیون به همراه محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی آزاد و محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های ملی آزاد و فرنگی برای بررسی برنامه های فنی تشکیل شد در این خصوص مسائل مختلف مورد بررسی قرار گرفت.
وی در گفت‌وگو با برنامه دایره طلایی عنوان کرد: مهم ترین موارد مطرح شده در این جلسه، موضوع برگزاری اردوهای مقطعی و هدفمند تیم ملی بود که باید براساس مسابقات پیش رو باشد. با توجه به تماس تلفنی علیرضا دبیر با لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی تاکید کرده تا ۱۰ مهر ماه برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات جهانی ۲۰۲۰ را به صورت قطعی اعلام می‌کند. این موضوع مورد بحث قرار گرفت و علیرغم نظر مساعد فدراسیون نسبت به برگزاری اردوهای چهار روزه به منظور همدلی بیشتر و نظارت بیشتر بر کار کشتی گیران، با درخواست محمد بنا و غلامرضا محمدی قرار شد فعلا این اردوها انجام نشود تا زمانی که اعلام نظر قطعی اتحادیه جهانی کشتی را داشته باشیم. ما منتظر تعیین تکلیف اتحادیه جهانی هستیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا