اخبار ورزشیورزش تهران

اقدام ارزشمند مدیران مجتمع الماس هروی در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی و نوع دوستی

درپی اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا و تعطیلی باشگاه های خصوصی و دولتی تا پایان سال برای ضد عفونی و گندزدایی، مدیران مجتمع الماس هروی، از گرفتن دوماه اجاره کلیه کسبه بویژه باشگاه بدنسازی الماس هروی صرف نظر کردند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، این اقدام برادران کریم زاده مدیران مجتمع الماس هروی در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی و نوع دوستی با استقبال کسبه مجتمع، مستاجرین و بهره بردار باشگاه بدنسازی الماس هروی به مدیریت دکتر محمدرسول مطلبی همراه شده و می تواند الگویی برای سایر مدیران مجتمع های پایتخت و کشور باشد.
اقدام ارزشمند مدیران مجتمع الماس هروی در بخشیدن دوماه اجاره کلیه کسبه می تواند گام مهمی در جهت پیشگیری از شیوع بیماران کرونا باشد تا باشگاه داران ورزشی و کسبه با آرامش بیشتر در کنار خانواده های خود در منازل بمانند و همه کمک کنند تا این روزهای حساس و نگران کننده با کمترین خسارت پشت سرگذاشته شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا