اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

افشاریان: داور دربی سرخابی ها انتخاب شده اما نامش را اعلام‌ نمی‌کنیم

رئیس کمیته داوران از انتخاب داور دربی ۱۰۳ خبر داد.
به گزارش پیشرو ورزش، خداداد افشاریان درمورد آخرین وضعیت انتخاب داور دربی ۱۰۳، اظهار داشت: بی‌شک در دربی از این سیستم استفاده می‌کنیم و مهسا قربانی یکی از داوران اتاق VAR است‌. با توجه به حساسیت مسابقات و پیش رو بودن دیدارهای هفته نوزدهم، از اعلام نام داور خودداری می‌کنم اما این کار هم شب گذشته نهایی شد و با همین تیم مدنظر کمیته داوران به سمت برگزاری دربی می‌رویم.
وی درمورد اینکه آیا فیفا اجبار کرده تا از مهسا قربانی در دربی استفاده شود، گفت: به هیچ وجه. به این دلیل که او مدرک VAR دارد چنین تصمیمی گرفتیم. قربانی یک داور بزرگ در بخش بانوان است و در این بازی خاص از او استفاده می‌کنیم‌. با نشستن در اتاق و تعقیب صحنه‌ها بیشتر می‌تواند به ما کمک کند.
رئیس کمیته داوران در واکنش به اینکه قرار بود در بازی‌های مهم به جز دربی هم از کمک داور ویدئویی استفاده شود، گفت: پس از دربی هم چند بازی حساس را با VAR برگزار می‌کنیم. دستگاه‌هایی در کشور تعبیه شده است و هر جا احساس کنیم نیاز است، شاید بازی‌ها را با این سیستم برگزار کنیم.
افشاریان درخصوص اینکه آیا گزینه قضاوت دربی(بیژن حیدری) برای دریافت مدرک خودبه ازبکستان رفته است، توضیح داد: هیچ داوری مشخص نیست اما داوری که قضاوت می‌کند، این مدرک را دارد.
وی درمورد اینکه در حال حاضر به جز موعود بنیادی‌فر که دربی رفت را قضاوت کرد فقط مرتضی منصوریان و امیر عرب‌براقی این مدرک را دریافت کرده‌اند، عنوان کرد: تا فردا صبح هم از من بپرسید اسم داور را نمی‌گویم. فقط می‌توانم بگویم قربانی در اتاق می‌نشیند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا