اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

اعلام هزینه نقل و انتقالات چلسی در فصل جدید

باشگاه چلسی هزینه نقل و انتقالات خود را در فصل جدید اعلام کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، خرید کول پالمر از منچسترسیتی باعث شد هزینه‌های چلسی تحت مالکیت تاد بولی به بیش از یک میلیارد پوند برسد. از زمانی که بولی و کلیرلیک کپیتال از مالک قبلی یعنی رومن آبراموویچ باشگاه‌ چلسی را خریدند این تیم به طور جدی هزینه زیادی را در ۳ پنجره نقل و انتقالاتی انجام داده است.

آنها با بازیکنان جوان قراردادهای بلندمدت امضا و تیم خود را برای آینده و همچنین امسال آماده کرده‌اند. در این مدت ۲۴ بازیکن به طور دائم قرارداد بسته‌اند. این تیم دچار تغییرات اساسی شده و با اینکه در گذشته مربیان زیادی آمدند و رفتند اما پوچتینو هدایت این تیم را برعهده گرفت.

چلسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال توانسته است تعدادی از بازیکنان را خارج کند اما در مقابل برای ۱۱ بازیکن بیش از ۳۸۰ میلیون پوند هزینه شد.

با این حال، مشکلات قبلی با شکست مقابل ناتینگهام فارست در استمفورد بریج مانع موفقیت چلسی شد. چلسی ۷۶ درصد مالکیت توپ و ۲۱ شوت به سمت دروازه مقابل ناتینگهام فارست یک بر صفر شکست خورد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دو =

دکمه بازگشت به بالا