اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

اعلام تعداد ملی‌پوشان تیم فوتبال امید برای سفر به ترکیه

برنامه آماده سازی تیم ملی امید برای حضوردر مسابقات بازی‌های اسلامی مشخص شد.

به گزارش پیشرو ورزش، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی امید کشورمان، روز گذشته تست کرونا دادند.

به این ترتیب، تمرینات تیم امید از امروز در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال آغاز شده و بازیکنان زیر نظر کادر فنی صبح و بعدازظهر تمرین می کنند.

تمرینات صبحگاهی از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ و تمرینات نوبت عصر از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد.

به دلیل اینکه چند بازیکن در اردوی باشگاه‌هایشان در ترکیه حضور دارند، تمرین نوبت صبح با ۱۳ بازیکن برگزار شد.

تیم امید ایران تا ۱۲ مرداد در تهران اردو خواهد داشت و صبح روز دوازدهم به همراه کاروان ورزشکاران ایران حاضر در مسابقات کشورهای اسلامی، تهران را به مقصد قونیه ترکیه ترک می‌کند.

۲۳ بازیکن و ۷ عضو کادر بر اساس دستورالعمل برگزاری مسابقات فوتبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، به قونیه ترکیه اعزام خواهند شد.

تیم امید ایران در مرحله گروهی مسابقات فوتبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با تیم‌های مراکش، جمهوری آذربایجان و عربستان همگروه است که به ترتیب در روزهای ۱۷ مرداد با جمهوری آذربایجان، ۱۹ مرداد با مراکش و ۲۱ مرداد با عربستان روبرو خواهد شد.

بازیکنان تیم ملی امید کشورمان، در اردوی پیش رو، دو بازی دوستانه را انجام خواهند داد.

بازی اول تیم امید ایران با تیم پرسپولیس، نایب قهرمان دوره گذشته لیگ برتر است. این بازی روز یکشنبه نهم مرداد ساعت ۱۸ در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد. این دومین بار است که امسال تیم امید به مصاف پرسپولیس می‌رود. در بازی دوستانه‌ای که این دو تیم در فروردین داشتند، تیم امید ۳ بر یک پرسپولیس را شکست داده بود.

بازی دوستانه دوم نیز روز دوشنبه دهم مرداد با تیم پیکان خواهد بود که ساعت ۱۸ در زمین شماره دو مرکز تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

حضور یا عدم حضور رسانه ها در این دو بازی دوستانه، طی روزهای آینده و از طریق رسانه های رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا