اخبار ورزشیورزش تهران

اعطای تندیس سبک شیتوریو به حسین رحیمی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شمیرانات

به دنبال میزبانی مسابقات بین المللی کاراته مسترکاپ درشهرستان شمیرانات، ریاست سبک ضمن حضور در دفتر رئیس اداره ورزش و جوانان، تندیس مسابقات را به وی اهدا کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، پیرو برگزاری هشتمین دوره مسابقات بین المللی مسترکاپ آزاد کاراته (iokmc 2023) که پنجشنبه و جمعه گذشته در مجموعه ورزشی امام علی علیه السلام دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز (واقع در منطقه سوهانک) برگزار شد، رئیس سبک شیتوریو در دفتر ریاست اداره ورزش و جوانان شمیرانات حضور یافت؛ و از میزبانی رضایت بخش مشمیرانی ها قدردانی کرد. خادمیان که با همراهی حسن عبدی رئیس هیئت کاراته شمیرانات، سیدحمیدرضاجوزی و مینا دهقانی (نایب رئیسان هیئت در دو بخش آقایان و بانوان) در دفتر اداره ورزش حضور یافته بود، تندیس خاص مسابقات را برسم تشکر به حسین رحیمی پور اهداء کرد.
رحیمی پور نیز متقابلاً در دومین نشست هیئت های ورزشی شهرستان شمیرانات در سال جاری که هم اکنون (عصر چهارشنبه) در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان به انجام رسید، از عبدی و جوزی و همکارانشان به دلیل قبولی میزبانی این مسابقات بسیار سنگین که با رقابت بیش از ۸۰۰۰کاراته کا از ده کشور برگزار شد، قدردانی نمود.
شایان ذکر است : طبق گزارش دریافتی از مینا دهقانی، کسب ۲ مدال نقره و ۴ برنز در بخش بانوان، و ۲ مدال برنز در بخش آقایان، حاصل رقابت ۶بانوی کاراته کا و ۴ رزمی کار مرد شمیرانی در هشتمین دوره مسابقات بین المللی مسترکاپ بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا