اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

اعزام داوران ایرانی به عربستان برای آموزش VAR به زمانی دیگر موکول شد

سفر گروه اول داوران کشورمان به عربستان برای آموزش VAR به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش پیشرو ورزش، پس از توافق فدراسیون فوتبال ایران و عربستان قرار شد داوران ایرانی در قالب ۲ گروه برای حضور در کلاس‌های آموزشی VAR عازم عربستان شوند.

برهمین اساس از بیژن حیدری، حسن اکرمی، امیر عرب براقی، مرتضی منصوریان، کوپال ناظمی داوران کشورمان و دانیال مرادی(مدرس VAR) به عنوان گروه اول نفراتی یاد شد که قرار است دوازدهم شهریورماه عازم ریاض شوند.

داوران کشورمان که قرار بود عازم این سفر شوند، پس از حضور در فرودگاه متوجه شدند به دلیل صادر نشدن ویزای عربستان، امکان رفتن به این سفر را ندارند.

ظاهرا به فدراسیون ایران اعلام شده در شهریور امکان برگزاری دوره VAR وجود ندارد و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده دوره آموزشی این داوران به مهر ماه موکول شده است. به همین دلیل این ۵ داور همراه با سرپرست دپارتمان داوری نتوانستند عازم عربستان شوند.

البته پیش از این عنوان شده بود گروه دوم داوران ایرانی نیز در مهر به ریاض خواهند رفت که اکنون به نظر می‌رسد زمان کلاس آموزشی هر ۲ گروه داوران کشورمان تلفیق شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 4 =

دکمه بازگشت به بالا