اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

اطلاعیه فدراسیون فوتبال در خصوص بیانیه‌های سپاهان

فدراسیون فوتبال کشورمان اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ پیرو تداوم انتشار بیانیه های باشگاه سپاهان درمورد آرای کمیته انضباطی، لازم به ذکر است که فرایند صدرالاشاره مغایر با مقررات و قابل پیگیری از مراجع قضایی فدراسیون فوتبال است.

علیرغم تاکید ریاست فدراسیون و اطلاعیه کمیته انضباطی مبنی بر اینکه این کمیته مرجع رسیدگی به تخلفات است و باشگاه‌ها حق بیانیه علیه یکدیگر را ندارند و چنانچه به مواردی اعتراض دارند باید از مجاری قانونی ارکان قضایی، مطالبات خود را مطرح کنند، لیکن باشگاه سپاهان در ادامه بیانیه‌های مکرر خود مجددا روز چهارشنبه مورخ ۷/۱۹/ ۱۴۰۲ بیانیه‌ای را منتشر کرده و ضمن دخالت در آرا صادره کمیته انضباطی درمورد باشگاه‌های دیگر از الفاظ نامناسب در این بیانیه در خصوص آرای صادره توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و گزارش‌ها و دستورالعمل‍‌های ناظر بر قراردادهای ورزشی که به تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال رسیده، استفاده کرده است.

بدیهی است این اظهارات خارج از مقررات، عرف و اخلاق ورزشی بوده و به منظور صیانت از ارکان مستقل قضایی قابل پیگرد از مجاری مربوطه خواهد بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سه =

دکمه بازگشت به بالا