اخبار ورزشیفوتبال ایران

استیلی: هیچ بازی تیم ملی تشریفاتی نیست

مدیر تیم ملی فوتبال ایران اظهار امیدواری کرد با حمایت و همدلی جامعه فوتبال تیم ملی مرحله انتخابی رقابت های جام جهانی را با اقتدار به پایان برساند.

به گزارش پیشرو ورزش، حمید استیلی پس از انتخاب به عنوان مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت:از اعتماد مجموعه فدراسیون فوتبال سرپرست محترم و اعضای هیات رئیس تشکر می کنم و امیدوارم در کنار هم بتوانیم اتفاقات خوب و درخشانی را برای فوتبال ایران رقم بزنیم. به اعتقاد من فدراسیون در مسیر درستی قرار گرفته و به حرکت خودش در راستای توسعه و پیشرفت فوتبال ادامه می دهد. باور دارم که بیش از هر چیز با حمایت و همراهی جامعه فوتبال در این مقطع به همدلی و اتحاد نیاز داریم.

استیلی اضافه کرد:مثل یک سرباز با افتخار پیراهن تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را سال ها بر تن کردم و امروز هم افتخار دوباره خدمت به این تیم به عنوان سرپرست را به دست آورده ام. خدمت به تیم ملی در هر لباس و سمتی باعث افتخار است.ابتدا از همه بزرگان و پیشکسوتان رخصت می گیرم و امیدوارم بتوانم در این جایگاه هم تاثیرگذار و منشا خیر باشم.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: کار خودمان را از همین فردا آغاز می کنیم و باور داریم باید در دو بازی باقیمانده مرحله انتخابی هم با تمام قوا ظاهر شویم. هیچ مسابقه ای برای تیم ملی فوتبال ایران تشریفاتی و یا کم اهمیت نیست خصوصا با توجه به تاثیر نتایج در رنکینگ و سیدبندی مسابقات تلاش می کنیم با قدرت برای دو بازی حساس پیش روی آماده شویم و مسابقات را با اقتدار به پایان برسانیم.

استیلی در پایان گفت: تیم ملی فوتبال ایران با همدلی و اتحادی که در مجموعه فدراسیون می بینم با درایت و توانمندی کادر فنی که نتایج خوبی به دست آورده و البته غیرت و تلاش بازیکنان شایسته ای که می توانند بهترین نتایج را رقم بزنند برای حضور در جام جهانی آماده می شود و امیدوارم در این مسیر با حمایت و همدلی همه اهالی فوتبال ، پیشکسوتان ، رسانه ها و مردم عزیز و فوتبال دوست ایران سربلند باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا