اخبار ورزشیسایر اخبار

اسبقیان: سرپرستان مامور به برگزاری انتخابات هستند

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: سرپرستان فدراسیون‌ها فقط ماموریت دارند تا انتخابات را به دور از حاشیه برگزار کنند.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وزارت ورزش و جوانان در تلاش است عدالت را در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی ایجاد کند به همین دلیل قرار شد سرپرستان فدراسیون‌هایی که جدید انتخاب می‌شوند شرایط را برای برگزاری انتخابات فراهم کنند.

وزیر ورزش و جوانان هفته گذشته در حکمی سرپرستان ۳ فدراسیون را مشخص کرد تا براین اساس از هر گونه شائبه و حاشیه در آستانه انتخابات جلوگیری شود. براین اساس بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی، علیرضا خسروی به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری و مهین فرهادی زاد به عنوان سرپرست فدراسیون بیماری های خاص انتخاب شدند.

ثبت‌نام از نامزدهای فدراسیون کشتی و وزنه‌برداری انجام شده اما هنوز تکلیف برخی از فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند از جمله همگانی، والیبال، تنیس و … مشخص نیست.

سیدشروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره زمان انتخابات فدراسیون‌های کشتی و وزنه‌برداری گفت: ما منتظر جواب استعلام نهادهای ذیربط هستیم تا انتخابات را برگزار کنیم. استراتژی وزارت ورزش در تمامی فدراسیون‌ها یکی است به همین دلیل برای اینکه شائبه‌ای ایجاد نشود و وزارت ورزش هم بی‌طرف عمل کند بنا دارد تمام فدراسیون‌هایی که قرار بود انتخابات‌شان برگزار شود سرپرستانی بگذارد که مامور برای برگزاری انتخابات باشند.

وی افزود: الان سرپرستان کشتی و وزنه‌برداری ماموریت دارند صرفا انتخابات را به دور از هر گونه حاشیه و ابهام با سلامت برگزار کنند که کاندیداهای محترمی که اعلام آمادگی کرده‌اند بدانند وزارت ورزش در نهایت عدالت انتخابات را برگزار خواهد کرد.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها درباره ثبت‌نام از نامزدهای فدراسیون‌های والیبال، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسابقات لیگ ملل در اردبیل برگزار می‌شود و برگزاری مسابقات مهم است، با پایان این رقابت‌ها برای انتخابات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

اسبقیان در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه آیا برنامه وزارت ورزش برای تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران مشخص شده یا خیر، تصریح کرد: در اسرع وقت این کار را انجام خواهیم داد. در هفته‌های آینده قطعا مشخص می‌کنیم. تاریخ دقیق مشخص نیست اما تاکید وزیر این است که این مراسم حتما برگزار شود تا قهرمانان نیز انگیزه لازم را داشته باشند. اراده وزارت ورزش این است قهرمانان هرچه سریعتر پاداش‌های خود را دریافت کنند.

وی درباره اینکه آیین‌نامه جدید پرداخت پاداش به قهرمانان تصویب شد یا خیر، عنوان کرد: فعلا همان آیین‌نامه قبلی را داریم. روی آیین‌نامه جدید هم کار می‌کنیم و نتیجه اعلام می‌شود اما فعلا براساس همان آیین‌نامه قبلی کار را پیش می‌بریم.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا