اخبار ورزشیاسلایدر اصلیورزش تهرانویژه‌های خبری

از ۱۰ ورزشکار مدال آور استان تهران با حضور استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان تهران تجلیل شد

مراسم تجلیل از مدال آوران استان تهران با حضور “علیرضا فخاری” استاندار و “علی جوادی” مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد و طی آن “محمد صالح پالیزبان” قهرمان تیراندازی باکمان آسیا مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش پیشرو ورزش، مراسم تجلیل از ۱۰ ورزشکار مدال آور استان تهران که امسال در مسابقات قاره ای و جهانی موفق به کسب مدال شدند، در محل استانداری برگزار شد.
در این مراسم که به همت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران انجام شد و جمعی از روسای فدراسیون‌ها و هیات های ورزشی حضور داشتند، ناهید کیانی (تکواندو)، جواد فروغی (تیراندازی)، سمیر اقبالی (دوومیدانی)، سمیرا خاکباز (جودو)، سام واژیر(شیرجه)، محمدصالح پالیزبان(تیروکمان)، سجاد گنج زاده (کاراته)، عبدالملکی(گلبال) مهدی زراعتیان (نابینایان)، متین رضایی (تکواندو) و ندا شهسواری (تنیس روی میز) مورد تجلیل قرار گرفتند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این مراسم با بیان اینکه ۴۸ درصد مردم ورزش نمی‌کنند، گفت: نیمی از مردم تهران فعالیت ورزشی ندارند که بنا داریم تا ساختار ورزش همگانی را تقویت کنیم تا اقشار مختلف جامعه، به ورزش رو بیاورند.
“علی جوادی” با عدالت محوری، ورزش همگانی را در تهران توسعه خواهیم داد و با گسترش عدالت محوری، نگاه ویژه‌ای به ورزش همگانی خواهیم داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا