اخبار ورزشیورزش های رزمی

اباذری به مدال طلای لیگ جهانی کاراته رسید

صالح اباذری نماینده کاراته کشورمان مدال طلای مسابقات لیگ جهانی سری آ پرتغال ۲۰۲۳ را بدست آورد.

به گزارش پیشرو ورزش، با پایان لیگ سری آ پرتغال ۲۰۲۳ که با حضور ۱۰۰۳ ورزشکار از ۷۲ کشور در ماتوسینوس پرتغال برگزار شد صالح اباذری در فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل سجاد گنج زاده به برتری رسید و صاحب نشان طلا شد.

صالح اباذری برای رسیدن به فینال این رقابتها، پس از قرعه استراحت در دور نخست، توماس کاسا از اسلواکی را ۴ بر ۲ شکست داد، سپس ۱ بر صفر مقابل کریس بلبنه از فرانسه پیروز شد تا در دور چهارم با نونا مریرا از کشور میزبان روبرو شود، اباذری با برتری ۳ بر ۲ راهی دیدار نیمه نهایی شد. صالح اباذری در نیمه نهایی ۶ بر یک دیاس اناربیکوف قهرمان امیدهای آسیا را از پیش رو برداشت تا به همراه گنج‌زاده راهی فینال شود.

در رقابت کسب مدال برنز وزن ۶۸- کیلوگرم بانوان، مبینا کاویانی نتیجه را ۹ بر ۳ به لئا ووکجا از کرواسی واگذار کرد و از کسب نشان برنز بازماند.

بدین ترتیب پرونده حضور نمایندگان کاراته ایران در مسابقات لیگ جهانی سری آ پرتغال ۲۰۲۳ با دو مدال طلا و نقره بسته شد. این مسابقات به مدت ۳ روز در ماتوسینوس پرتغال برگزار شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا