اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

آیا شایعه حذف پرسپولیس از آسیا صحت دارد؟

اگر AFC پس از بررسی مدارک، قصد حذف پرسپولیس را داشته باشد، چه زمانی این موضوع را اعلام خواهد کرد.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از خبرگزاری فارس، پس از اعلام نظر کمیته بدوی و استیناف مجوز حرفه‌ای درمورد مجوز تیم‌های کشورمان در نهایت مدارک ۶ باشگاه فولاد، گل‌گهر، سپاهان، پرسپولیس، نساجی و تراکتور در این کمیته‌ها مورد تایید قرار گرفت و برای AFC ارسال شد.

از طرفی فدراسیون فوتبال پرسپولیس، سپاهان، نساجی و تراکتور را به عنوان نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان معرفی کرد.

هرچند کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ ۲۳ خرداد به فدراسیون فوتبال اعلام کرد نظر نهایی‌اش را درمورد تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان به دلیل نداشتن فرصت در تیر اعلام خواهد کرد.

از ساعاتی قبل اخباری در فضای مجازی منتشر شده که پرسپولیس با رای AFC از لیگ قهرمانان حذف شده اما طبق پیگیری‌های خبرنگار فارس با وجود اینکه از زمان آغاز بررسی‌های کمیته راستی آزمایی کنفدراسیون، چندین بار توضیحاتی از فدراسیون بابت مسائل مربوط به باشگاه پرسپولیس اخذ شده اما تاکنون هیچ نامه رسمی‌ای مبنی بر حذف این تیم ارسال نشده است.

حال باید دید اگر AFC پس از بررسی مدارک، قصد حذف این نماینده کشورمان را داشته باشد، چه زمانی این موضوع را اعلام خواهد کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا