اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

آنچلوتی: رئال اعتماد به نفس و آرامش خوبی برای مهم‌ترین بازی فصل دارد

سرمربی رئال مادرید اطلاع داد که فردا شب تیبو کورتوا درون دروازه رئال مادرید خواهد ایستاد.
به گزارش پیشرو ورزش، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند گفت: حریف ما در بازی فینال بسیار محترم است. اعتماد به نفس و آرامش خوبی برای انجام مهمترین بازی فصل داریم.
سرمربی رئال مادرید در خصوص اینکه با بازگشت کورتوا به میادین چه کسی فردا در ترکیب قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: کورتوا فردا در ترکیب اصلی است.
وی ادامه داد: رودریگو یک بازیکن مهم برای ماست و در آینده نیز در تیم خواهد بود.
آنچلوتی در رابطه با اینکه چه چیزی در رئال با ۱۰ سال پیش (دسیما) تفاوت کرده اظهار داشت: من! ۱۰ سال پیرتر شدم!
سرمربی رئال مادرید گفت: اولویت این است که به بازیکنان ایده‌های خلاقانه بدهیم تا فشار و استرس را از روی تیم کم کنیم. ابتدا تاکتیک و سپس احساسات. ما باید بتوانیم با توجه به کاراکترهای بازیکنان، این موضوع را مدیریت کنیم.
آنچلوتی در رابطه با اینکه چرا رئال مادرید در دقایق پایانی می‌تواند به بازی‌ها بازگردد، اظهار داشت: سوال پیچیده‌ای است. بستگی دارد ولی فکر می‌کنم به خاطر یک ویژگی در باشگاه است. بارها این اتفاق افتاده و نمی‌تواند تصادفی باشد. شاید به خاطر تاریخ، شاید سنت و شاید کیفیت.
آنچلوتی ادامه داد: بازی فینال مهمترین بازی ماست و همچنین خطرناک‌ترین. باید حواسمان را جمع کنیم. پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا بسیار شیرین و نزدیک است ولی از سویی دیگر می‌تواند چقدر ترسناک باشد اگر ما نبریم. باید همه چیز درست پیش برود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا