اخبار ورزشیورزش های رزمی

با کسب ۴۱ رای، حیدری در ریاست فدراسیون کونگ فو ابقا شد+عکس

در مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ فو، رضا حیدری با کسب ۴۱ رای به عنوان رئیس این فدراسیون ابقا شد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ فو از ساعت ۱۰ امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

این جلسه به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضاء مجمع برگزار شد و کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکل کمیته به عنوان نماینده کمیته و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در این انتخابات حضور داشتند.

برای ریاست فدراسیون کونگ فو، ۶ کاندیدا به نام های رضا حیدری، سیدمجتبی شیرزادی، یوسف بهتری، حسین مطیعی، علی وهابی و سیدعباس هاشمی ثبت نام کرده بودند که از این جمع، حسین مطیعی و یوسف بهتری در مجمع حضور پیدا نکردند،  سیدعباس هاشمی و علی وهابی هم به سود حیدری انصراف دادند تا در نهایت انتخابات بین سیدمجتبی شیرزادی و رضا حیدری برگزار شود.

۴۲ نفر در مجمع کونگ فو حاضر بودند که در نهایت پس از رای گیری، رضا حیدری با ۴۱ رای به عنوان رئیس فدراسیون کونگ فو برای ۴ سال آتی در سمت خود ابقا شد. شیرزادی نیز یک رای آورد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا