اخبار ورزشیفوتبال ایران

آماده سازی تیم فوتبال پردیس البرز دانشگاه تهران جهت شرکت در جشنواره ورزشی دانشگاه تهران

تمرینات آماده سازی تیم فوتبال پردیس البرز دانشگاه تهران برای حضور پر قدرت  در جشنواره ورزشی دانشگاه تهران در حال برگزار است.
به گزارش پیشرو اسپرت، حمید بابایی مربی تیم فوتبال و فوتسال پردیس البرز دانشگاه تهران بیان داشت :  این تیم جهت هماهنگی هر چه بهتر در تمرینات آماده سازی به سر می برد.

وی گفت: هدف از برگزاری این تمرینات شرکت در مسابقات درون دانشگاهی دانشگاه تهران است،  ایشان اذعان کردند که حضور دانشجویان در فعالیت های ورزشی نقش زیادی در ارتقا تندرستی جسمانی و بهداشت روانی دانشجویان دارد و اظهار امیدواری کرد که تیم فوتسال پردیس البرز می تواند حضور قوی در مسابقات داشته باشد. این رقابت ها بین ۲۷ دانشکده و پردیس در آذرماه انجام می گردد.
ایشان در پایان به نگاه ویژه مسولین پردیس البرز با هدف اشاعه فرهنگ ورزش همگانی و قهرمانی در بین دانشجویان اشاره کرد و از حمایت های ریاست محترم پردیس البرز جناب آقای دکتر نوربخش و معاونت اجرایی جناب آقای دکتر وصفی تشکر نمود.

وی در پایان نیز از پشتیبانی و مساعدت های سرکار خانم بابایی ریس محترم امور دانشجویی پردیس نیز تشکر کرده و حضور  آقای مازیار خویشوند مدیر پزشکی فدراسیون جهانی رزمی بادیگاردی جیتسا و تیم ملی والیبال و فوتبال هنرمندان را در کنار تیم مایه دلگرمی دانستند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا