اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

آبهای آرام قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا: دشت ۶ مدال رنگارنگ توسط ملی پوشان کشورمان

ملی‌پوشان قایقرانی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا تاکنون ۶ مدال رنگارنگ کسب کرده‌اند.
به گزارش پیشرو ورزش، در ادامه رقابت‌های آبهای آرام قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا نمایندگان کشورمان به آب زدند که نتایج به شرت زیر است:
الناز شفیعیان در مسابقه فینال کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر بانوان زیر ۲۳ سال با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، ویتنام و سنگاپور رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:۰۹٫۹۴۰ دقیقه در جایگاه نخست قرار گرفت و صاحب مدال طلا شد.
ارشین رضانژاد در مسابقه فینال کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر بانوان جوانان با رقبایی از ازبکستان، کره، قزاقستان، ویتنام و سنگاپور رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:۱۶.۶۳۵ دقیقه در جایگاه نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد.
محمد عباسی و شایان حسینی در مسابقه فینال کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، ویتنام و هند رقابت کردند و در پایان با زمان ۳:۴۱.۶۹۰ دقیقه در جایگاه دوم ایستادند و صاحب مدال نقره شدند.
ابوالفضل جنتی و امیررضا اولادیان در مسابقه فینال کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان با رقبایی از ازبکستان، هند، قزاقستان، قرقیزستان و چین تایپه رقابت کردند و در پایان با زمان ۳:۳۱.۲۵۵ دقیقه سوم شدند و مدال برنز به دست آوردند.
عباس حسینی در مسابقه فینال کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، قرقیزستان و چین تایپه رقابت کرد و در پایان با زمان ۳:۴۰.۷۹۸ دقیقه چهارم شد.
شایان حسینی در مسابقه فینال کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، میانمار و ویتنام رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:۰۴.۳۹۶ دقیقه سوم و صاحب مدال برنز شد.
محراب آسایش خورشید در مسابقه فینال کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان با رقبایی از چین تایپه، ازبکستان، قزاقستان، کره و سنگاپور رقابت کرد و در پایان با زمان ۳:۴۶.۳۰۲ دقیقه سوم و صاحب مدال برنز شد.
پارسا علیان و هورام قاسمی در مسابقه فینال کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر مردان جوانان با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، هند و کره رقابت کردند و در پایان با زمان ۴:۲۲.۴۱۹ دقیقه در جایگاه پنجم ایستادند.
یزدان زراعت‌کار و امیررضا برزگر در مسابقه فینال کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان زیر ۲۳ سال با رقبایی از ازبکستان، قرقیزستان، قزاقستان، هند و سنگاپور رقابت کردند و در پایان با زمان ۳:۳۱.۲۶۲ دقیقه در جایگاه چهارم ایستادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا